آفتاب

تعمیر کامپیوتر



محال است که شما با انواع کالاهای دیجیتال از جمله سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ سر و کار داشته باشید و این وسایل دچار خرابی نشوند، به طور کلی خرابی این سیستم ها امری اجتناب ناپذیر می باشد.

کند شدن یا روشن نشدن کامپیوتر، عدم نمایش تصویر یا نمایش درهم و کند شدن تصاویر، ایجاد صدای غیرعادی در کیس، ری استارت شدن مداوم سیستم و فریز شدن صفحه ی نمایش تمامی این موارد نشان دهنده ی این است که سیستم شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد، این مشکلات می تواند مربوط به نرم افزار و یا مشکلی در سخت افزار کامپیوتر شما باشد.
در صورت نداشتن تخصص و تجربه ی کافی در حوزه ی سخت افزار و نرم افزار سیستم های کامپیوتری بهتر است در صورت بروز چنین مشکلاتی از فردی با تجربه کمک بگیرید تا بتواند به سرعت مشکل شما را حل کند، مجموعه ی رایانه کمک با دارا بودن کادری مجرب توانسته است در تمامی حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری  خدمات متنوعی در زمینه تعمیر کامپیوتر و تعمیر لپ تاپ به شما عزیزان  ارائه دهد، در ادامه به معرفی برخی از خدمات این مرکز خواهیم پرداخت.

نصب ویندوز در محل

یکی از مهم ترین خدمات مجموعه ی رایانه کمک نصب ویندوز در محل می باشد، بهتر است هر 6 ماه تا یک سال برای ارتقاء ویندوز و یا نصب مجدد آن اقدام کنید، مشکلاتی از جمله کند شدن سیستم با تعویض ویندوز برطرف خواهد شد،
•    با نصب ویندوز در محل دیگر نیازی به جابه جایی سیستم خود نخواهید داشت
•    علاوه بر این تمامی مراحل نصب ویندوز و تقسیم بندی درایوها در حضور شما و با نظر خودتان در محل انجام خواهد شد و این موضوع امنیت و اطمینان خاطر رو برای شما عزیزان همراه خواهد داشت
•    یکی دیگر از مزایای نصب ویندوز در محل صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافی جهت رفت و آمد می باشد.
پس در هر زمان که نیاز به نصب و یا تعویض ویندوز سیستم خود داشتید می توانید با کارشناسان مجموعه ی خدمات کامپیوتری رایانه کمک تماس حاصل نمایید.
برای آشنایی با جدیدترین اخبار تکنولوژی و آموزش های کاربردی در خصوص سخت افزار و نرم افزار سیستم های کامپیوتری می توانید به سایت آموزشی رایانه کمک مراجعه فرمایید، علاوه بر این برای مشاهده ی ویدئوهای آموزشی می توانید صفحه ی اینستاگرام رایانه کمک را دنبال کنید.


نصب ویندوز در محل | تعمیر کامپیوتر در محل

انواع خدمات کامپیوتر رایانه کمک

به طور کلی خدمات کامپیوتر به 2 دسته ی کلی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شود:

•    خدمات سخت افزاری

ایجاد مشکل در قطعات مختلف و تجهیزات کامپیوتر و لپتاپ از قبیل رم، منبع تغذیه، هارد، کارت گرافیک و پردازنده می تواند باعث مشکلات جدی در کارکرد سیستم شما شود، عیب یابی و تعمیر قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ تاپ یکی از انواع خدمات کامپیوتری می باشد که به صورت حضوری و در محل انجام می شود.

•    خدمات نرم افزاری

اما نرم افزارها عهده دار فعالیت های گوناگون بر روی سیستم شما می باشند، ممکن است در هنگام کار با نرم افزارهای مختلف دچار مشکلاتی از جمله نمایش ارورها، اجرا نشدن یا از کار افتادن آن ها شوید، گاهی ممکن است در هنگام نصب نرم افزارهای تخصصی نیز دچار مشکل شوید که در صورت مواجه شدن با مشکلات این چنینی باید از یک کارشناس کامپیوتر در حوزه ی نرم افزار کمک بگیرید.

•    خدمات شبکه

یکی دیگر از خدمات شرکت رایانه کمک حل مشکلات شبکه ای در محل و یا حتی به صورت " از راه دور " میباشد که کارشناسان ما میتوانند در کمترین زمان تمامی مشکلات شبکه ای و کامپیوتری شما عزیزان را برطرف کنند .



انواع خدمات کامپیوتر | خدمات کامپیوتری در محل

تعمیر کامپیوتر در محل

همان طور که پیش تر اشاره شد تعمیرات کامپیوتر در محل به شخص این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون نیاز به جابه جایی سیستم مشکل را برطرف سازد، تعمیر کامپیوتر در محل مزایای فراوانی داشته که در ادامه به ذکر چند مورد خواهیم پرداخت.


تعمیر کامپیوتر در محل | خدمات کامپیوتری حضوری

مزایای تعمیر کامپیوتر در محل

•    جلوگیری از سرقت اطلاعات خصوصی

معمولا کامپیوترها و لپ تاپ حاوی اطلاعات شخصی و خصوصی می باشند که بهتر است ورود به سیستم با نظارت کامل صاحب این کالا صورت بگیرد.

•    صرفه جویی در زمان

اگر تعمیرات کامپیوتر را در محل انجام داده و کار را به دست شخصی متخصص بسپارید می توانید مطمئنن باشید که در سریع ترین زمان در محل حاضر شده و خدمات کامپیوتری را در حضور شما و در مدت زمانی کوتاه انجام می دهد.

•    صرفه جویی در هزینه ها

یکی دیگر از مزایای تعمیرات کامپیوتر در محل مربوط به هزینه های رفت و آمد برای انتقال سیستم و تحویل آن از تعمیرگاه می باشد که با تعمیرات در محل می توان در این هزینه ها صرفه جویی کرد.

•    عدم بروز و تکرار مشکل

در صورتی که تعمیرات کامپیوتر در محل انجام گیرد کارشناس مربوطه موظف است سیستم را تست کرده و به شما تحویل دهد گاهی ممکن است به دلایل مختلف از جمله شلوغی تعمیرگاه سیستم شما تست نشود و مشکل همچنان وجود داشته باشد.

•    امکان آموزش

از دیگر نکات مثبت و مزیت های تعمیرات در منزل می توان به آموزش در حین تعمیر نیز اشاره کرد، در هنگام عیب یابی و تعمیر سیستم، شما در کنار کارشناس حضور داشته و می توانید مراحل کار را یاد گرفته و در صورت بروز دوباره ی مشکل خودتان آن را برطرف سازید.

خرید و فروش کامپیوتر

یکی دیگر از خدمات مجموعه ی رایانه کمک فروش سیستم های کامپیوتری می باشد که با بهترین قیمت انجام می شود، فروش انواع سیستم های رندرینگ، گیمینگ، سیستم های خانگی و اداری با ارائه ی مشاوره جهت خرید سیستم توسط این مجموعه با بالاترین کیفیت انجام می شود.

سخن آخر:

ضمن تشکر از همراهی شما تا پایان این مقاله، در صورت مواجه شدن با مشکلات مختلف سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ در حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری و در صورت نیاز به حضور کارشناسان و تعمیرکاران مجرب در محل می توانید از طریق شماره های 909071540 یا 0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.




وبگردی