آفتاب

تفاوت پودر بیک با پودر فیکس



امروزه تثبیت کننده‌های آرایشی متنوعی تولید شده است که به بانوان عزیز این امکان را می‌دهد تا پس از انجام آرایش صورت بتوانند از فیکس و ثابت ماندن آن مطمئن باشند.

یکی از تکنیک‌های آرایشی، تثبیت کردن آرایش صورت می‌باشد، چرا که بعد از مدتی کرم پودر و یا کانسیلر زده شده بر روی پوست صورت دچار ماسیدگی خواهد شد. امروزه تثبیت کننده‌های آرایشی متنوعی تولید شده است که به بانوان عزیز این امکان را می‌دهد تا پس از انجام آرایش صورت بتوانند از فیکس و ثابت ماندن آن مطمئن باشند. پودر بیک و پودر فیکس دو نوع از بهترین انواع تثبیت کننده آرایش صورت بوده که در برند و مارک‌های متنوعی در بازار وجود دارد. در این قسمت قصد داریم تا شما را با تفاوت پودر بیک با پودر فیکس آشنا سازیم. پودر بیک دارای رنگدانه‌های سفید می‌باشد که در قسمت‌های زیر چشم، خط خنده، چانه، دو طرف بینی و ناحیه‌ی پیشانی زده می‌شود. حتما دقت داشته باشید که در هنگام استفاده از پودر بیک باید پس از زدن آن 5 الی 10 دقیقه صبر کنید و سپس با یک براش آرایشی پودر بیک را به آرامی از صورت خود پاک نمایید. با این کار سفیدی بیش از اندازه از روی صورتتان پاک می‌شود و آرایشی مات و بدون نمایان شدن خطوط صورت خواهید داشت. این روزها از پودر بیک قبل فیلم برداری یا عکاسی استفده می‌شود تا صورت مات شود و زیر نورهای مختلف براق نباشد. پودر فیکس نیز یکی دیگر از تثبیت کننده های آرایش صورت است که در آخر پس از آرایش بر روی صورت زده می‌شود و رنگی مات و مخملی به صورت می‌بخشد. نحوه‌ی استفاده از پودر فیکس با پودر بیک متفاوت بوده به این صورت که براش آرایشی را به پودر آغشته کرده و سپس بر روی تمامی نقاط صورت ضربه ای بزنید. در ادامه ما را با بهترین ماک پودر فیک و پودر بیک آشنا خواهیم کرد.

بهترین مارک پودر فیکس و پودر بیک

همان‌طور که می‌دانید استفاده از پودر بیک و پودر فیکس برای ماندگاری آرایش صورت بسیار ضروری می‌باشد. استفاده از این مدل پودرهای تثبیت کننده آرایش باعث می‌شود تا آرایشی مات و بدون چربی داشته باشید و همچنین خطوط و چین چروک صورت را به خوبی پوشش می‌دهد. از آنجایی که پوست صورت یکی از قسمت‌های مهم و حساس است باید حتما از برندهای معتبر استفاده شود. از بهترین مارک پودر فیک و پودر بیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    پودر فیکس گلدن رز سفید
•    پودر فیکس فلورمار
•    پودر بیک اسنس
•    پودر فیکس مک

پودر فیکس گلدن رز سفید

فیکساتور گلدن رز یکی از بهترین مارک های پودر بیک می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و چربی های اضافی پوست را از بین می برد. با استفاده از این مدل پودر فیکس گلدن رز سفید می توانید به راحتی سیاهیی های زیر چشم را پس از آرایش صورت رفع نمایید. رنگدانه های پودر فیکس گلدن رز به رنگ سفید بوده که پس از زدن آن بر روی قسمت مورد نظر صورت باید چند دقیقه صبر کنید و سپس با استفاده از براش سفیدی های اضافی آن را به آرامی پاک نمایید. در واقع پودر بیک Golden rose ساخت کشور ترکیه بوده و از بهترین برندهای تثبیت کننده آرایش صورت می باشد.


 
پودر فیکس کننده آرایش

پودر فیکس فلورمار

Flormar یکی از برندهای معروف ایتالیا می‌باشد که در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی فعالیت می‌کند. پودر فیکس فلورمار از بهترین برندهای تثبیت کننده آرایش است که در سه رنگ متفاوت در بازار وجود دارد. شما با توجه به رنگ پوست خود می‌توانید پودر مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید. فیکساتور فلورمار پوست صورت را کاملا مات، مخملی و طبیعی جلوه می‌دهد و چربی های اضافی پوست را نیز خواهد گرفت.


 
پودر فیکس کننده آرایش

پودر بیک اسنس

همان‌طور که می دانید پودر بیک دارای رنگدانه های سفید می باشد که با استفاده از آن می توانید چربی های اضافی پوست را از بین ببرید و مانع از براق شدن آرایش صورت خود شوید. پودر بیک اسنس باعث یکدست شدن آرایش صورت می شود و از ماسیدگی کرم پودر و کانسیلر نیز جلوگیری می کند. شما می توانید اصل پودر بیک اسنس را از فروشگاه اینترنتی پیراکده به راحتی تهیه نمایید.


  پودر فیکس کننده آرایش


پودر فیکس مک

پودر فیکس مک از بهترین مارک های فیکساتور آرایش صورت است که برخلاف پودر بیک دارای رنگ بندی متنوعی می باشد. Mac یکی از برندهای معتبر لوازم آرایشی بوده که تمامی لوازم آرایشی آن از کیفیت بالایی برخوردار است. پودر فیکس Mac دوام و ماندگاری آرایش صورت شما را بالا می برد و جلوه ای طبیعی به پوست صورت شما می بخشد.

قیمت خرید پودر فیکس و پودر بیک

همان‌طور که گفته شد انواع متفاوتی از برندهای پودر فیکس و پودر بیک در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها با توجه به برند و مدل از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. برای اطلاع از قیمت خرید پودر فیکس و پودر بیک می توانید به سایت pirakade.ir مراجعه نمایید و جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت می توانید از طریق راه های زیر با پیراکده ارتباط برقرار کنید:
09905612833– 02128424086
pirakade.ir

فروشگاه اینترنتی معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی پیراکده

اگر برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و انتخاب فروشگاه معتبر لوازم آرایشی سر در گم هستید، فروشگاه اینترنتی پیراکده ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه بوده که برای شما تجربه خریدی امن را فراهم می‌نماید. فروشگاه اینترنتی پیراکده محصولاتی اورجینال و با کیفیت ارائه داده تا کمک‌رسان شما برای داشتن پوست و مویی سالم و زیبا باشد. شما می‌توانید تنوع محصولات و برندهای موجود را در وبسایت پیراکده مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف را تهیه و خریداری نمایید.




وبگردی