آفتاب

مزایای برش لیزری فلزات با دستگاه CNC



امروزه با روی کار آمدن دستگاه های مدرن و پیشرفته برش انواع فلزات با دستگاه انجام می شود.

دستگاه های برش لیزر فلزات انقلاب بزرگی در صنایع فلزی به وجود آورده اند و تاثیر بسیاری در ارتقا محصولات این صنعت داشته اند. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و مزایا استفاده از دستگاه های CNC برای برش لیزر فلزات می پردازیم که توسط گروه صنعتی آراکس لیزر تهیه شده است. امروزه با روی کار آمدن دستگاه های مدرن و پیشرفته برش انواع فلزات با دستگاه انجام می شود.


آراکس-لیزر-برش-لیزری-فلزات


دستگاه CNC چیست؟


پیش از بررسی فواید استفاده از برش های لیزری به تعریف دستگاه  CNC می پردازیم. عبارت CNC مخفف Computer Numerical Control است که معنای ان کنترل عددی کامپیوتری می باشد. دستگاه های سی ان سی با به کارگیری یک مینی کامپیوتر یا میکرو کامپیوتر عملیات برش یا حک فلزات و غیر فلزات را کنترل و مدیریت می کنند. فرایند کار این دستگاه ها به اینصورت است که طرح مورد نظر به حافظه کامپیوتر داده شده و دستگاه مانند یک ربات طرح را در ابعاد دقیق بدون هیچ گونه خطایی برش می دهد.

مزایای کار با دستگاه های برش لیزر چیست؟


همانطور که گفتیم دستگاه های برش لیزری کامپیوتری انقلابی در صنعت ایجاد کرده اند و استفاده از آنها مزایا بسیار دارد :

-    دقت بسیار بالا و سهولت اجرای طرح های پیچیده
-    سرعت بالا در برش  ( کاهش زمان اندازه گیری و تنظیمات اولیه )
-    تولید و برش در تعداد بالا
-    کاهش ضایعات فلز
-    هزینه نهایی بسیار پایین و مقرون به صرفه
-    کاهش خطای انسانی
-    برش بر اساس برنامه داده شده به دستگاه نه بر اساس تجربه ی اپراتور

با توجه به همین مزایای بسیار امروزه برش انواع فلزات را با دستگاه های لیزری انجام می دهند و به همین دلیل استقبال از این نوع برش افزایش یافته است.
مجموعه آراکس لیزر نیز با ارائه ی خدمات برش CNC فلزات ( برش استیل ، برش ورق گالوانیزه ، فولاد ، آلومینیوم و .. ) در خدمت شما صنعتگران محترم می باشد. برای اطلاعات بیشتر و سفارش کار می توانید به وب سایت این مجموعه به آدرس Araxlaser.com مراجعه نمایید.






وبگردی