آفتاب

5 مرحله برای ورود به بازارهای جدید



چگونه می توانید با چاپ دیجیتال موفقیت در بازارهای جدید راه اندازی کنید ، حمل و نقل مرزی را مدیریت کنید و بینش بازار مورد نیاز برای پیشرفت را در طراحی و چاپ کاتالوگ بدست آورید؟ در اینجا پنج مرحله ممکن برای شروع کار آورده شده است.

فروش تجارت الکترونیکی جهانی در حال شکستن رکوردهای جدید است و در سال 2021 به رقم حیرت انگیز 3.53 تریلیون دلار رسیده است و پیش بینی می شود تا سال 2022 تقریباً دو برابر شود و به 6.54 تریلیون دلار برسد. چگونه می توانید با چاپ دیجیتال موفقیت در بازارهای جدید راه اندازی کنید ، حمل و نقل مرزی را مدیریت کنید و بینش بازار مورد نیاز برای پیشرفت را در طراحی و چاپ کاتالوگ بدست آورید؟ در اینجا پنج مرحله ممکن برای شروع کار آورده شده است.


 بازارهای جدید


1. بازار خود را بشناسید

قبل از ورود به بازارهای جدید ، انجام تحقیقات بازار ضروری است. اگر در کشوری که تقاضایی برای کالای شما وجود ندارد ، مصرف کنندگان را هدف قرار دهید ، می توانید در نهایت وقت و هزینه خود را هدر دهید. بنابراین - دریابید که از کجا می دانید تقاضا وجود دارد تا بتوانید از همان ابتدا تجارت موفق ایجاد کنید.برای مثال برای تولید یک کاتالوگ سفر برای تور دبی باید از عناصر جذاب شهر دبی را در کاتالوگ استفاده کنیدیکی از راه های انجام این کار از طریق Google Trends است . این ابزار به شما امکان می دهد موضوعات ، محصولات و جستجوهای پرطرفدار را از طریق Google بر اساس کشور بررسی کنید. با انجام تحقیقات خود می توانید تعیین کنید که کدام کشورها را هدف قرار دهید و چه زمانی ، به جای اینکه کورکورانه پرواز کنید و منابع ارزشمندی را از دست دهید.


 بازارهای جدید


2. محصولات خود را به صورت محلی تولید کنید

در یک فضای بین المللی با عدم اطمینان بیش از هر زمان دیگر ، تأمین یک زنجیره تأمین قابل اعتماد و انعطاف پذیر که بتواند شما را در بازارهای جدید برنده کند حیاتی است.حمل و نقل سریع نیز همان چیزی است که می تواند به شما در جذب مشتری جدید و پیروزی در میان رقبا کمک کند. حمل و نقل بین المللی می تواند طولانی ، گران باشد و شامل فرآیندهای پیچیده و ماندگاری برای صاحبان مشاغل و مشتریان کشور ترکیه در سفر به تور استانبول باشد که میتوان در تولید محصولات ان را در نظر گرفت.این جایی است که قدرت تولید محلی وارد می شود. وقتی شما کالاهایی را به مشتری نزدیکتر تولید می کنید ، زمان تحویل سریع تر ، فواصل حمل و نقل و انتشار کربن تولید می شود و از بسیاری از مشکلات مربوط به حمل و نقل و تدارکات مرزی جلوگیری می کنید. شما همچنین می توانید با رقبای محلی خود برتر باشید و تجربه تحویل بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید که به افزایش رضایت و بررسی مشتری کمک می کند.
3. کوچک شروع کنید و بازارهای جدید را آزمایش کنید
در کنار برنامه ریزی استراتژی توسعه خود ، شروع کار با فقط یک یا دو بازار جدید نیز می تواند موثر باشد نه اینکه یک باره جهانی شود. این نه تنها ممکن است بر توانایی شما در سرمایه گذاری کامل در بازار مصرف محلی تأثیر بگذارد ، بلکه باعث هدر رفتن منابع در بازارهایی می شود که تقاضا وجود ندارد. کم شروع کنید ، محصولات خود را به بازار عرضه کنید ، درباره بازخورد مشتری و آموخته هایی که در این راه انجام می دهید گوش دهید و وسواس به خرج دهید. در جایی که کشش را می بینید ارزیابی و گسترش دهید.


 بازارهای جدید


4- زنجیره تأمین خود را خودکار کرده و کنترل کنید

با رشد ، حفظ کنترل و دید بر روی زنجیره تأمین حیاتی است. یکی از راه های انجام این کار فن آوری است. با مشارکت با یک شریک تولید درخواستی مانند Gelato ، کل مراحل سفارش از یک سفارش انجام می شود تا زمانی که به مشتری نهایی رسیدگی شود و این به شما امکان می دهد بر جنبه های دیگر کسب و کار خود مانند ساخت این طرح های عالی تمرکز کنید. ، دامنه محصول خود را گسترش دهید و بازاریابی خود را به کمال برسانید.این برنامه همچنین کارهای دستی ، تکراری و وقت گیر را از بین می برد که می تواند بهره وری شما را کاهش دهد ، تجارت مرزی را ساده می کند ، خطر خطای انسانی را کاهش می دهد و به شما کمک می کند تجربه مشتری سریعتر و بهتری ارائه دهید زیرا سفارشات به راحتی به شرکای تولید محلی هدایت می شوند.
5- برای رشد مشتری خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید
در حالی که دستیابی به بازارهای جدید عالی است ، اما بدون مخاطبان مناسب موفقیت در آن دشوار است. استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی می تواند ابزاری موثر برای جلب مشتری در کشوری باشد که محصول و مارک شما هنوز شناخته شده نیست.کانال های اجتماعی مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها برای جذب و جذب مشتری بین المللی استفاده کنید اما همچنین مهم است که محتوای خود را متناسب با بازار محلی تطبیق دهید. به عنوان مثال ، تاکتیک های ساده مانند استفاده از زبان محلی می تواند به شما در جلب اعتماد مشتریان محلی کمک کند..




وبگردی