آفتاب

سه کلیک تا سفر به اصفهان



مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت سه کلیک تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.
برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.
کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.


 سفر به اصفهان

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.
این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.
در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.
جهت خرید بلیط هواپیما اینجا کلیک کنید.
چرا سه کلیک بهترینه؟
•    چون قیمتش خیلی مناسبه
•    چون با سه کلیک می‌تونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
•    چون سه کلیک همیشه باهاته
•    چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
•    چون با سه کلیک می‌تونی سریع خرید کنی
•    چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
•    چون با سه کلیک می‌تونی آنلاین و ریالی خرید کنی
•    بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.



•   
•    سفر به اصفهان
•   


سه کلیک تا اصفهان

حالا بحث سفر شد، میخواهیم چند تا نکته درباره این که چرا باید به اصفهان سفر کنیم؟  بهتون بگیم تا در سفر به اصفهان از این نکات استفاده کنید...
چرا باید به اصفهان سفر کنیم؟
شهر زیبای اصفهان، مرکز استان اصفهان است و یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران، که پیشینه‌ی تاریخی و فرهنگ غنی این شهر گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌کشاند. حتما شما هم شنیده‌اید که می‌گویند اصفهان نصف جهان است. این فقط یک شعار نیست، دیدنی‌های این شهر آنقدر زیاد است که برای بازدید از آن باید زمان زیادی داشته باشید. دلیل این نامگذاری هم همین مسئله است. می‌گویند اصفهان نصف دیدنی‌های جهان را در خود جای داده است. با سفر به اصفهان، و گشت و گذار در این شهر تاریخی می‌توانید هنر معماری ایرانی را به کمال نظاره کنید. در پاسخ به این سوال که چرا باید به اصفهان سفر کنیم؟ گفتنی‌ها بسیار است. با ما همراه باشید تا برخی از دلایل سفر به اصفهان را با هم برشماریم.
آب و هوای اصفهان
شهر اصفهان آب و هوای معتدلی دارد و از مناطق خوش آب و هوای ایران محسوب می‌شود. در این شهر بالا‌ترین درجه حرارت هوا در ماه‌های گرم سال 40 درجه سانتی‌گراد و پائین‌ترین درجه هوا در بهمن ماه به 10- درجه سانتی گراد می‌رسد. گذر زاینده رود از میان شهر اصفهان در اعتدال هوای این شهر نقش مهمی ایفا می‌کند. به نظر می‌رسد بهترین زمان سفر به این شهر بهار و پائیز و طی ماه‌های اردیبهشت و مهر می‌باشد.



سفر به اصفهان

اطلاعات ضروری اصفهان

کد اصفهان: ۰۳۱
فاصله از تهران: ۴۵۰ کیلومتر
مدت سفر زمینی: حدود ۵ ساعت
مدت سفر هوایی: ۵۰ دقیقه
مدت سفر ریلی: حدود ۷ ساعت

راه‌های دسترسی به اصفهان

شما می‌توانید با اتومبیل شخصی خود، اتوبوس و یا قطار به اصفهان سفر کنید اما راحت‌ترین و سریع‌ترین راه سفر به اصفهان سفر هوایی به این شهر است. با توجه به تعدا جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان هر چه سریع‌تر به آن برسید، زمان بیشتری هم برای گشت و گذار خواهید داشت. با مراجعه به سایت سه کلیک می‌توانید بلیط هواپیما ارزان اصفهان را خریداری کرده و در کمال آرامش به این شهر سفر کنید.

هزینه سفر به اصفهان

هزینه‌های معمول سفر بیشتر شامل هزینه‎ی بلیط، اقامت و غذا می‌شود. این هزینه‌ها، هم به فصل سفر و سلیقه شما برای اقامت بستگی دارد. حضور گردشگران بسیار در شهر اصفهان باعث افتتاح اقامتگاه‌های زیادی در آن شهر شده است. برای انتخاب مکانی برای اقامت در اصفهان گزینه‌های متعددی پیش روی شما می‌باشد، از اقامتگاه‌های ارزان قیمتی که خدمات متوسطی را در اختیار مهمانان خود می‌گذارند تا اقامت در هتل‌های لوکس و اعیانی که خدماتی اشرافی و رویایی را به مهمانان ارائه می‌دهند. شما با هر بودجه‌ای می‌توانید به اصفهان سفر کنید و خاطرات خوشی را از این شهر را به یادگار ببرید.

هتل‌ها

همان طور که گفتیم برای اقامت در شهر اصفهان انتخاب‌های زیادی پیش روی شما ست، در ادامه تعدادی از هتل‌های این شهر را که  بر اساس هزینه اقامت تقسیم شده‌اند، به شما معرفی می‌کنیم .

هتل‌های لوکس

اگر به دنبال اقامتی لوکس و لاکچری می‌گردید چه جایی بهتر از هتل عباسی اصفهان. این هتل، قدیمی‌ترین هتل اصفهان و زیباترین هتل خاورمیانه است. از دیگر هتل‌های 5 ستاره این شهر می‌توان از هتل پارسیان کوثر (شرایتون سابق) در نزدیکی زاینده رود نام برد. در مرتبه بعدی هتل‌های 4 ستاره‌ای مانند هتل عالی قاپو، آوین، پیروزی، سفیر و هتل 13 طبقه آسمان (با نمای بی نظیری از شهر) قرار می‌گیرند که همگی از موقعیت مکانی خوبی برخوردار هستند.

هتل‌های میان رده

هتل‌های میان رده و 3 ستاره زیادی در شهر اصفهان فعالیت دارند که با قیمتی مناسب امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. از جمله این هتل‌ها می‌توان از هتل‎های سنتی اصفهان، زهره، پارسیان سوئیت، ستاره، سنتی عقیق، توریست، پارتیکان، ملک، اسپادانا و... نام برد.

هتل‌های ارزان قیمت

هتل‌های ارزان قیمت 1 و 2 ستاره‌ی زیادی را می‌توانید در اصفهان پیدا کنید و نیز تعداد اقامتگاه‌های بوم گردی و سنتی شهر اصفهان هم کم نیست که با هزینه کم تر، مکان مناسبی برای اقامت را در اختیار مهمانان خود می‌گذارند.
از هتل‌های ارزان قیمت 2 ستاره اصفهان می‌توان به کاوه، جلفا، پارس، نگین جی، طوطیا، سرای سنتی اردیبهشت، مروارید، هشت بهشت و از هتل های 1 ستاره به سعدی، کارون، سرای سنتی ایروانی و جام فیروزه اشاره کرد.

هزینه خورد و خوراک در اصفهان


  سفر به اصفهان


در شهر اصفهان نیز مانند دیگر شهر‌های توریستی ایران رستوران، رستوران‌های سنتی، فست فود‌ها و کافه‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید انواع غذاها را با قیمت‌های مختلف در آن‌ها میل کنید. هزینه خورد و خوراک در اصفهان به این که چه غذایی را در چه رستورانی می‌خورید بسیار متغیر می‌باشد. گزینه‌های شما از خوردن یک اسنک خوشمزه در دکه‌ای کنار زاینده رود تا صرف غذایی بین‌المللی و گران‌قیمت در رستورانی لوکس بسیار متنوع خواهد بود.

هزینه حمل و نقل در اصفهان

برای حمل و نقل در اصفهان می‌توانید از اتوبوس یا مترو استفاده کنید و با هزینه‌ای اندک به مناطق مختلف شهر بروید. اما اگر صرف هزینه بیشتر برای شما اشکالی نداشته باشد، همیشه می‌توانید از تاکسی‌های شهری و تاکسی‌های آنلاین که با قیمتی مناسب مسافران را در سطح شهر جا به جا می‌کنند، استفاده نمائید.

دیدنی‌های اصفهان

اصفهان را می‌توان مهد فرهنگ، هنر و معماری ایرانی دانست. این شهر برای دوره‌های متمادی، پایتخت ایران بوده و ظهور و سقوط پادشاهان زیادی را دیده است. گذر تاریخ در این شهر ردپاهای بسیاری از خود به جا گذاشته که برای بازدید همه‌ی آن‌ها یک بار سفر به نصف جهان کافی نخواهد بود. بیایید گشتی در شهر اصفهان بزنیم و برخی از این جاذبه‌های بی نظیر را بررسی کنیم.
میدان نقش جهان: معروف‌ترین جاذبه گردشگری شهر اصفهان میدان نقش جهان می‌باشد. این میدان که از بزرگ‌ترین میدان‌های جهان و نمونه‌ای اصیل از میدان‌های دوره صفوی محسوب می‌شود، که کاخ عالی قاپو، سر در بازار قیصریه، مسجد شیخ لطف الله، مسجد جامع عباسی و البته بازاری سنتی را در خود جا داده است. گردش در این میدان و بازدید از فروشگاه‌های سوغاتی اطراف آن حداقل نصف روز زمان می‌خواهد.
کاخ های چهل ستون و هشت بهشت: اگر چه که معماری این کاخ‌ها بی نظیر هستند اما آنچه را در اینجا می‌خواهیم یادآوری کنیم وجود باغ‌های اطراف این کاخ هاست که نمونه‌های شگفت انگیزی از باغ‌های ایرانی به شمار می‌روند. هر دوی این کاخ‌ها در نزدیکی میدان نقش جهان قرار دارند و فاصله کمی با موزه هنرهای معاصر و موزه تاریخ طبیعی اصفهان دارند.
مسجد جامع عتیق: مسجد جامع عتیق اصفهان با قدمتی 1100 ساله از قدیمی‌ترین مساجد ایران به شمار می‌رود. در این مسجد می‌توانید شاهد تنوع معماری قرن یازدهم در ایران باشید.
پل های اصفهان: از سی و سه پل گرفته تا پل خواجو، همه‌ی این‌ها از یادگاری‌های زیبای دوران صفویه می‌باشد که نقش مهمی در فرهنگ اصفهان ایفا کرده‌اند. لذت شنیدن آواز‌های خوانندگان دوره گرد در زیر سی و سه پل چیزی نیست که بتوانید در جای دیگری تجربه کنید.



چرا بهتر است به اصفهان سفر کنیم

همان طور که در ابتدا هم گفتیم دیدنی‌های شهر اصفهان کم نیستند. در این مقاله تنها مشتی را به نشانه خروار نام بردیم. برای دیدن و تماشا دست به کار شوید، چمدان خود را ببیندید و با مراجعه به سایت سه کلیک بلیط هواپیما و هتل خود را رزرو کرده به دیدن این شهر تاریخی بروید.




وبگردی