آفتاب

استفاده از هوش مصنوعی در چاپ دیجیتال



از جستجوی وب گرفته تا اتومبیل های خودران ، طی چند سال گذشته هوش مصنوعی به طور پیوسته وارد زندگی روزمره ما شده است.آنقدر پیشرفته شده است که دانشمندان الگوریتم های هوش مصنوعی مهندسی می کنند که می توانند احساسات را تشخیص دهند یا شوخ طبعی داشته باشند (عجیب ، درست است؟).

صنعت چاپ دیجیتال نیز شاهد این تغییر به سمت هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی جریان های درآمدی جدیدی را برای مشاغل چاپی باز کرده است ، یعنی از طریق ساده سازی فرآیند چاپ پایان به پایان. بهینه سازی سرویس ماشین را می توان از طریق هوش مصنوعی نیز مدیریت کردشاید باورش سخت باشد در سفر به ترکیه شما می توایند قیمت تور استانبول را در بروشور های سه بعدی ببینید.


 هوش مصنوعی در چاپ دیجیتال


گشودن گلوگاه

وظایفی که فقط چند سال پیش در روند چاپ گلوگاه بودند اکنون با استفاده از هوش مصنوعی کاملاً خودکار می شوند و میزان تولید روزانه چاپگر را به شدت بهبود می بخشند. این به معنای وقت بیشتر برای سایر مشاغل تجاری و توانایی در اختیار گرفتن مشاغل بیشتر برای چاپخانه های کوچکتر در چاپ کاتالوگ دیجیتال است.کارهای معمول می تواند در دستگاه ها بارگیری شود ، به تیم شما این امکان را می دهد تا روی جنبه خلاقانه چاپ تمرکز کند.
چند نمونه از چگونگی ساده سازی هوش مصنوعی فرآیندهای چاپ:
نظارت بر خود - فشارهای نظارت بر خود به طور مداوم خود را از طریق سنسور ارزیابی می کنند. پس از یک محاسبه سریع ، دستگاه در زمان واقعی تنظیم می شود تا متغیرهایی مانند ترازبندی کاغذ و کیفیت تصویر را مثلا در بنر تور دبی بهینه کند. این امر عملا خطای انسانی را از بین می برد ، که ممکن است در دوره های چاپی بزرگ به اشتباهات پرهزینه ای تبدیل شود.
الگوریتم های هوشمند - نرم افزار AI طرح های مختلف چاپ و بهینه ترین را برای اجرا تعیین می کند. به عنوان مثال ، می تواند تحمیل را بهینه کند و منجر به ضایعات کمتر چاپ شده شود.
ارسال شغل - چاپگرهای هوش مصنوعی می توانند بر روی فشارهای مورد استفاده نظارت کرده و مشاغل جدید را برای باز کردن اتوماتیک دستگاه های چاپ هدایت کنند.


 هوش مصنوعی در چاپ دیجیتال


تجمع داده ها - کلیه داده های چاپی به صاحبانشان ارسال می شود ، آنها می توانند از طریق روش های مفید از همه اطلاعات استفاده کنند. آنها می توانند عملکرد مورد انتظار را بسنجند و بر این اساس نرم افزار یا سخت افزار را اصلاح کنند. هوش مصنوعی پیش بینی کننده که نیاز به سرویس یا تنظیم را قبل از خرابی دستگاه یا فرآیند تعیین می کند ، گوشه گوشه ای نیز هست.
سرویس های پست الکترونیکی مستقیم - از آنجا که بیش از هر زمان دیگری داده های چاپگر در دسترس ما است ، ما می توانیم از داده ها برای ایجاد قطعات بسیار مرتبط و شخصی سازی شده استفاده کنیم - که چاپگرهای AI می توانند به طور خودکار برای هر گیرنده شخصی تنظیم کنند. در حقیقت این روش مدرن برای ارسال مستقیم نامه های چاپی و جوهر افشان است.با تشکر از هوش مصنوعی ، دوره های چاپ پیچیده به طور خودکار در حال انجام است ، که منجر به ارزش و حجم بیشتری برای خریداران چاپ و صاحبان مشاغل می شود که در استراتژی های بازاریابی خود به چاپ اعتماد می کنند.
برای پروژه چاپ بعدی خود از هوش مصنوعی استفاده کنید و برای ROI بهتر حجم و ارزش بیشتری دریافت کنید. بازاریابی موجود خود را با قطعات قابل لمس بازاریابی چاپ تکمیل کنید - برای شروع به مکان محلی چاپ آرمانی بروید!
این پیشرفت طبیعی از تکنولوژی تحت تاثیر قرار است و جای تعجب نیست که ما در حال مشاهده برخی از روندهای در حال تکامل هستیم که انتظار می رود در سال 2020 و پس از آن شاهد موارد بیشتری باشیم.


 هوش مصنوعی در چاپ دیجیتال


امنیت بیشتر

نیاز به امنیت سایبری به سرعت رونق فناوری را به دنبال داشت و ما شاهد این هستیم که تقاضا در صنعت چاپ سیر نزولی می کند.

امنیت سایبری

اسناد چاپی می تواند حاوی مقادیر زیادی اطلاعات حساس باشد ، که مصرف کنندگان به طور قابل توجهی نگران آنها هستند. تمرکز چاپگرها ، حداقل در مرحله اولیه این روند صنعت چاپ ، محافظت در برابر هکرها و سایر اشکال دستکاری اسناد است.

دیجیتالی سازی بیشتر

دیجیتال سازی گردش کار در تعدادی از صنایع از جمله طاقچه چاپ به معضل بزرگی تبدیل شده است. یکی از بهترین نمونه ها فناوری های چاپ در وب است که به کاربران امکان می دهد اسناد را یکپارچه اسکن و ذخیره کنند. هنگامی که آنها آماده هستند ، می توان پروژه چاپ خود را از مفهوم به پایان رساند ، سریعتر از هر زمان دیگر انجام می شود ، زیرا سفارشات دوباره نسیم می شوند ، زیرا خلاصه همیشه وجود دارد




وبگردی