آفتاب

تیغ مالیات بر گردن فوتبالیست‌های اهل بیزینس در اینستاگرام!



ستاره‌های فوتبال برای درآمدهای هنگفت خود از اینستاگرام باید مالیات بپردازند.

به گزارش آفتاب به نقل از میدان، یکی از روش‌های درآمدزایی ستاره‌های فوتبال ایران در کنار قراردادهای میلیاردی خود و فعالیت‌های اقتصادی آنها، درآمدزایی از صفحات رسمی خود در پلتفرم اینستاگرام است.
بازیکنان آبی و قرمز و برخی بازیکنان سرشناس با دنبال کننده‌های فراوان با قراردادهای وسوسه‌کننده امکان بهره‌برداری تبلیغاتی از پیج شخصی خود را به شرکت‌های تبلیغاتی یا برخی واسطه‌های مورد وثوق خود قرار می‌دهند تا از این روش کسب درآمد کنند.
حالا اما با قانون جدید مجلس، بازیکنانی که میزان فالوئرهای آنها بیش از 500 هزار نفر باشد بایستی از محل درآمد خود از طریق پیج‌های رسمی خود در پلتفرم اینستاگرام مالیات بپردازند، به همین دلیل پیش بینی می‌شود عده کثیری از بازیکنان و ستاره‌های فوتبال به واسطه درآمد هنگفتی که از این محل دارند شامل حال این قانون شوند و مجبور شوند بخشی از درآمد خود را به عنوان مالیات به دولت بپردازند.
نکته جالب توجه اینجاست که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز با در نظر گرفتن پیش نویس این قانون در مجلس شورای اسلامی شامل حال پرداخت مالیات خواهند شد و بایستی بخشی از درآمد ناشی از تبلیغات در پلتفرم اینستاگرام را به عنوان مالیات به دولت بپردازند.
حالا از گوشه و کنار خبر می‌رسد ستاره‌های فوتبال در اندیشه راه حلی هستند تا با استفاده از آن قید پرداخت مالیات را بزنند، تا مجبور نشوند درآمد خود از این مسیر را با دولت تقسیم کنند.
در این میان برخی بازیکنان فعلی فوتبال در کنار اینکه تعداد دنبال کننده بسیار زیادی در صفحات رسمی خود دارند، به نوعی همسران خود را نیز ساپورت تبلیغاتی کردند تا آنها نیز از کنار محبوبیت‌شان فالوئر بالا جذب کنند تا با استفاده از این مزیت به نوعی درآمد دیگری برای خود فراهم سازند که با این احتساب همسران آنها نیز در صورت داشتن فالوئر بالای 500 هزار نفر مجبور به پرداخت مالیات هستند.




وبگردی