آفتاب

نمایشگاه آثار معرق کاشی و سفال اشک آذین



در آغاز فصل هنرنمایی رنگها، نمایشگاه آثار معرق کاشی و سفال اشک آذین به همت تعدادی از معرق کاشی کاران و سفال گران تهرانی در گالری ملی صنایع دستی در مجموعه سعدآباد در حال برگزاری است

در این نمایشگاه دست سازه های از گل و کاشی به نمایش در آمده که هنر دست بانوان ایرانی است که در خلق این آثار از سبک های مختلف هنری بهره برده اند و این خود بر جذابیت بصری آثار افزوده است.
یکی از نقاط عطف این نمایشگاه آثاری تلفیقی از معرق چوب و معرق کاشی است که میتوان گفت ترکیب این هنر ها در نوع خود بی نظیر است.
این نمایشگاه زیر نظر خانم افسانه اشکی و خانم آذین گلپایگانی و آثاری از خانمها مینا قربانپور، زهرا احمدی، بشری فرضعلی زاده، نیره عطایی، ساره دومانی، سمانه فلاح، زهرا ارسلان، الناز کامل، گلرخ اسمعیلی، بهاره ایرانپور، فاطمه توبه یانی، نیلوفر یزدی، آزاده تهرانی، آرزو زارعی، بهناز صفیعی، فاطمه هاشمی،راضیه مهدیان، رویا شمس، هنگامه بشارتی، معصومه مدیر دهقان، آزیتا یگانه، بهاره میرزایی، حمیده رشید برپا شده است.
علاقه‌مندان به بازدید و خرید آثار هنری می توانند تا روز چهارشنبه ۷ مهرماه  از ساعت ۱۱صبح تا ۱۷عصر از این نمایشگاه بازدید نمایند.

@artwoodmina


گالری تصاویر


وبگردی