آفتاب

امیرعبداللهیان: دیپلماسی دفاعی بخشی لاینفک از سیاست خارجی ایران است



وزیر امور خارجه دیپلماسی دفاعی را بخشی لاینفک از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران توصیف و حضور مقتدرانه ارتش در عرصه‌های مختلف را علاوه بر تامین امنیت، پیام آور صلح و دوستی برای کشورهای منطقه دانست.

ایرنا: حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه با امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ ستاد عباس جعفری نیا معاون اطلاعات ارتش دیدار و گفت وگو کرد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در دیدار با حسین امیرعبداللهیان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای وی در سمت جدید، آمادگی خود و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران برای همکاری نزدیک و همه جانبه با دستگاه دیپلماسی کشور به منظور پیشبرد اهداف سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد.

در این دیدار که امیر دریادار حبیب الله سیاری و امیر سرتیپ ستاد عباس جعفری نیا  نیز شرکت داشتند، امیر سرلشکر موسوی فعالیت های گسترده ارتش در عرصه‌های منطقه ای  و بین المللی، پدافند هوایی و همراهی و همکاری نزدیک با ایثارگران عرصه بهداشت و سلامت در مبارزه فراگیر با ویروس کرونا را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار با قدردانی از خدمات برجسته و گسترده ارتش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت و دفاع و حراست از سرزمین و مرز های جمهوری اسلامی ایران، آمادگی کامل وزارت امور خارجه جهت تقویت و پیشبرد دیپلماسی دفاعی کشور را مورد تاکید قرار داد و  دیپلماسی دفاعی را بخشی لاینفک از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران توصیف و حضور مقتدرانه ارتش در عرصه های مختلف را علاوه بر تامین امنیت، پیام آور صلح و دوستی برای کشورهای منطقه دانست.




وبگردی