آفتاب

المپیک توکیو؛ محمدعلی گرایی به مدال برنز المپیک نرسید



نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل حریفی از ژاپن از رسیدن به مدال برنز المپیک بازماند و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

ایسنا: در ادامه رقابت های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، محمدعلی گرایی دارنده ۲ مدال برنز جهان و نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز المپیک به مصاف شوهی یابیکو از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۳ شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

گرایی پیش از این در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته(دوشنبه) برگزار شد، در دور نخست مقابل فلورس پنا دارنده ۲ طلای پان آمریکن از کوبا با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز در یک رقابت سخت و تماشایی با نتیجه ۵ بر ۵ از سد بوزو استارسویچ از کرواسی گذشت و راهی نیمه نهایی شد اما در سومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل تاماش لورینچ دارنده مدال طلای ۲۰۱۹ جهان از مجارستان با نتیجه ۶ بر ۵ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز امیدهای جهان دیگر نماینده ایران در این رقابت هاست که تا دقایقی دیگر برای کسب مدال برنز وزن 97 کیلوگرم المپیک به مصاف آروی ساوولاینن از فنلاند می رود.

ساروی پیش از این در دور مقدماتی وزن ۹۷ کیلوگرم که روز گذشته برگزار شد، در دور نخست مقابل آدم بودجملین از الجزایر ۹ بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز برابر کریل میلوف دارنده مدال نقره ۲۰۱۸ جهان از بلغارستان با نتیجه ۶ بر صفر پیرو شد اما در نیمه نهایی برابر آرتور الکسانیان دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

پیش از این محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم راهی فینال شد و علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ و امین میرزازاده در سنگین وزن دیگر نمایندگان ایران در این رقابت ها بودند که از رسیدن به مدال بازماندند.




وبگردی