آفتاب

المپیک توکیو؛ برنامه مسابقه ایرانی‌ها در روز یازدهم المپیک



در روز یازدهم المپیک توکیو چهار ورزشکار ایران به مصاف رقبای خود می روند.

ایسنا: المپیک ۲۰۲۰ توکیو به روز یازدهم رسیده و نمایندگان ایران تاکنون در رشته‌های مختلف به مصاف رقبای خود رفته اند. در رشته‌های قایقرانی، بسکتبال، والیبال، شنا، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری، تیروکمان، شمشیربازی، تنیس روی میز، بدمینتون، بوکس و تکواندو ایران بدون دستیابی به مدال کار خود را به پایان رساند.

تنها مدال کاروان ایران را تاکنون جوادفروغی به دست آورده است که در تپانچه بادی به گردآون ویز طلا رسید.
 
در ادامه رقابت نمایندگان ایران، از فردا وزنه‌برداران کار خود را آغاز می کنند و علی هاشمی برای کسب مدال روی تخته می‌رود، همچنین آخرین نماینده فرنگی‌کاران نیز فردا کار خود را آغاز خواهد کرد و دو فرنگی‌کار برای مدال برنز مسابقه خواهند داد.

وزنه برداری

علی هاشمی، ملی‌پوش وزنه برداری ایران از ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه روی تخته می‌رود و با هشت وزنه‌بردار دیگر رقابت می‌کند.

رقبای هاشمی، ورزشکارانی از کشورهای بلغارستان، آمریکا، لهستان، کره جنوبی، ارمنستان، لتونی، روسیه و ازبکستان هستند.

کشتی

محمدرضا گرایی، آخرین فرنگی‌کار ایران پس از استراحت در دور نخست وزن ۶۷ کیلوگرم، در دور دوم حدودا ساعت 7:45 صبح به مصاف هورتا از کلمبیا می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی میان فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان و مته نمس از صربستان کشتی می گیرد. در این وزن ۱۷ نفر حضور دارند. در گروه گرایی اسماعیل بوررو قهرمان جهان و المپیک از کوبا نیز حضور دارد.

محمدعلی گرایی حدودا از ساعت ۱۵ در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز وزن ۷۷ کیلو گرم مقابل شوهی یابیکو از ژاپن قرار می‌گیرد.

محمدهادی ساروی، فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران نیز حدودا از ساعت 15:30 دقیقه برای رسیدن به مدال برنز مسابقه خواهد داد که رقیب او صبح فردا مشخص می‌شود.




وبگردی