آفتاب

نتایج ورزشکاران ایران در ششمین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۰



ورزشکاران ایران در روز ششم بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها در دو ماده مسابقه دادند.

ایسنا: ششمین روز از بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای کاروان ورزش ایران روز کم مسابقه ای بود و تنها دو دختر ایرانی در ماده های قایقرانی رویینگ و مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر مسابقه دادند. نازنین ملایی تنها دختر قایقران ایران در توکیو به فینال B المپیک راه یافت.

* تیراندازی:

هانیه رستمیان پرچمدار زن کاروان ایران در المپیک توکیو در مرحله دقت تپانچه بادی ۲۵ متر با امتیاز ۲۸۹.۷ در رده شانزدهم ایستاد. این ماده فردا (جمعه) در مرحله سرعت و فینال ادامه خواهد داشت. هانیه رستمیان پیش از این در تپانچه بادی دهم و در میکس تپانچه بادی در کنار جواد فروغی در رده پنجم المپیک توکیو قرار گرفته بود.

* قایقرانی:

نازنین ملایی تنها دختر قایقران ایران در بازی های المپیک توکیو در مرحله نیمه نهایی رویینگ یک نفره زنان با قایقرانانی از کشورهای آمریکا، اتریش، ‌نیوزلند، کانادا و بریتانیابه رقابت پرداخت و با زمان ۷ دقیقه و ۴۵ ثانیه ششم شد و به فینال B این مسابقات راه یافت. او باید برای کسب مقام هفتم تا دوازدهم مسابقه دهد.

نازنین ملایی در دور مقدماتی روئینگ سوم شد و به یک چهارم نهایی راه یافت. او در این مرحله هم عملکرد خوبی را به ثبت رساند و با سومی به نیمه‌نهایی صعود کرد. هیچ قایقران ایرانی تا به حال به فینال A و B المپیک صعود نکرده‌ بود.




وبگردی