آفتاب

معرفی اولین نشریه اختصاصی رمز ارز و بلاکچین در خاورمیانه در نمایشگاه هوشمند استانبول



اولین نشریه اختصاصی رمز ارز و بلاکچین در خاورمیانه در هشتمین نمایشگاه و کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند استانبول معرفی شد.

بر اساس این گزارش؛ ‌هشتمین نمایشگاه و کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند استانبول از ۲۷ خرداد ماه به مدت دو روز و با حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و در قالب پاویون شرکت های دانش بنیان آغاز به کار کرده است که در این‌نمایشگاه علی پاک باخته گان زنجانی، عضو شورای سیاستگذاری این نشریه به معرفی اولین نشریه اختصاصی رمز ارز و بلاکچین پرداخته و گفت: در راستای تولید و انتشار محتوا با هدف آشنایی مخاطبین با فناوری بلاکچین و رمزارزها در کلیه سطوح و تمامی بخش های اقتصادی ایجاد شده است.

رئيس كميسيون رمزارز و بلاكچين سازمان نظام صنفى رايانه اى استان البرز در عین حال بیان کرد: معرفی رمزارزها و فناوری پشت آن ها (بلاکچین)، تبیین اقتصاد مبتنی بر فناوری های نوین و فرهنگ اقتصادی حاکم بر جهان جدید، شناخت و بیان ویژگی های عصر نوین، چگونگی مواجهه با عصر نوین و اقتصاد جدید جهانی، آموزش چگونگی تعامل با بازارهای جدید و مدیریت کسب و کار در عصر نوین، پوشش اخبار در حوزه رمزارزها و بلاکچین و رویدادهای علمی و فرهنگی و توسعه ای در این حوزه را می توان از جمله اهداف این نشریه برشمرد که تا به امروز، پنجمین شماره آن به چاپ رسیده است.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه و کنگره شبکه،انرژی و شهرهوشمند استانبول گفت: هدف از حضور ما در این نمایشگاه ، معرفی ATM ارز ديجيتال است، همچنین در این نمایشگاه از محصول جديدمان كه دستگاه POS اندرويدى ارز ديجيتال است، رونمايى کردیم.

همچنین در حاشیه نمایشگاه محسن سبحانی ، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان اظهار کرد:شبکه سازی یکی از توانمندی های اصیل زنجیره بلوکی و هوشمندی، حاصل اصالت، و عدالت، نتیجه اصالت و هوشمندی است. یک سازمان هوشمند نیاز به شبکه های هوشمندی دارد که در تعامل با شبکه های دیگر از نوع سخت افزاری و نرم افزاری و انسانی باشند که ترکیب سخت افزار، نرم افزار و انسان های آگاه ، یک سازمان و شهر هوشمند را می سازد.

سردبیر اولین نشریه اختصاصی رمز ارز و بلاکچین در خاورمیانه در عین حال بیان کرد: شرکت های دانش بنیان با ایجاد شبکه های انسانی با دانش و آگاه، طراحی و تولید سخت افزارهای موثر و کاربردی و توسعه نرم افزارهای تعاملی این مهم را به منصه ظهور می رسانند و نمایشگاه استانبول فرصتی است برای معرفی شرکت ها، سازمان ها و گروههایی که دانش و توجه به آرمان های جهانی بشر و آرزوهای انسان دغدغه آنهاست.

سبحانی بیان کرد: شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان با دانش و معرفت خود و با تمام توان در این عرصه حضور پیدا کرده است تا قطعه ای از پازل موفقیت انسان نوین را با حضورش تکمیل کند.



وبگردی