آفتاب

والیبال ایران باز هم باخت



تیم ملی والیبال ایران ششمین باخت پیاپی خود در لیگ ملت‌های والیبال را هم تجربه کرد و این بار مقابل فرانسه شکست خورد.

ایرنا: تیم ملی والیبال ایران در سیزدهمین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل فرانسه شکست خورد. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به سود فرانسه به پایان رسید.

ولادیمیر آلکنو در این بازی تیم خود را با ترکیب جواد کریمی، میلاد عبادی‌پور، سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، صابر کاظمی، میثم صالحی و آرمان صالحی روانه میدان کرد.

ایران با این نتیجه و پیش از برگزاری دیگر مسابقات روز سیزدهم، با ۵ برد و ۱۸ امتیاز در رده یازدهم لیگ ملت‌های والیبال قرار دارد.

ست اول (ایران ۲۱ - فرانسه ۲۵)

تا میانه‌های این ست ۲ تیم به صورت پایاپای پیش می‌رفتند اما چند اشتباه فردی از بازیکنان ایران باعث شد فرانسه پیش بیفتد و این برتری را تا پایان ست نیز حفظ کند. آلکنو تلاش کرد با چند تغییر و درخواست وقت استراحت روند بازی را تغییر دهد اما فرصتی برای این کار وجود نداشت. در ست اول، عبادی‌پور و کاظمی عملکرد خوبی داشتند و هرکدام پنج امتیاز به دست آوردند. آرمان صالحی هم بارها در توپ‌گیری نمایش موفقی داشت.

ست دوم (ایران ۲۱ - فرانسه ۲۵)

بدون شک فاصله ۲ تیم در این ست، فقط به خاطر وجود بازیکنی مثل اروین انگاپث در تیم فرانسه رقم خورد. این بازیکن با نمایشی دیدنی در سرویس و عملکرد خیره‌کننده در توپ‌گیری، عامل اصلی پیروزی تیمش بود. در میانه ست، سعید معروف و امیر غفور به جای کاظمی و کریمی وارد زمین شدند اما این تغییر هم نتوانست مانع از شکست ایران در دومین ست شود. برخلاف ست اول، دفاع روی تور ایران در این ست آمار خوبی نداشت.

ست سوم (ایران ۱۹ - فرانسه ۲۵)

از آغاز ست سوم، معروف و غفور در ترکیب اصلی تیم ایران قرار گرفتند. تعداد اشتباهات بازیکنان ایران در همه بخش‌ها، بسیار زیاد بود. در میانه ست عبادی‌پور جای خود را به اسفندیار داد اما این بازیکن هم عملکرد کم‌اشتباهی نداشت. در نتیجه عبادی‌پور به جای خود برگشت. ایران در روزی که هیچ حرفی برای گفتن مقابل قدرت تیم فرانسه نداشت، با فاصله‌ای قابل توجه شکست خورد.

برنامه و نتایج مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها به وقت تهران

ایران صفر - ژاپن ۳

ایران یک - روسیه ۳

ایران ۳ - هلند صفر

ایران ۳ - کانادا یک

ایران ۳ - ایتالیا یک

ایران ۳ - بلغارستان صفر

ایران ۳ - آمریکا صفر

ایران ۲ - صربستان ۳

ایران ۲ - آلمان ۳

ایران ۲ - استرالیا ۳

ایران ۱ - برزیل ۳

ایران ۱ - اسلوونی ۳

ایران صفر - فرانسه ۳

سه‌شنبه اول تیر، ساعت ۱۷:۳۰، ایران - لهستان

چهارشنبه ۲ تیر، ساعت ۱۸:۳۰، ایران - آرژانتین




وبگردی