آفتاب

حجت الاسلام حیدر مصلحی کاندیدای شورای نگهبان :

خبرگان باید صدای مردم باشد/ براندازی نظام از طریق انتخابات از جمله توطئه های اصلی دشمنان نظام است



من معتقدم خبرگان باید صدای مردم باشد و من اساس تکلیفی که بر دوشم است پا به عرصه انتخابات گذاشته ام.

حجت الاسلام حیدر مصلحی ، در گفت وگو با خبرنگار آفتاب، ضمن عرض خیر مقدم خدمت افراد در ابتدای سخنرانی خود گفت: دشمن چهل و سه سال است بر علیه این انقلاب تبلیغ می‌کند و تنها انقلابی که در جهان 43 سال عمر دارد انقلاب اسلامی است و به فضل الهی علیه توطئه های سنگین و طراحی های دشمن ،انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه داده است.
وی ادامه داد: امروزه هزینه های سنگینی برای انتخابات ما کردند و این هزینه ها از همان ابتدای جنگ تا به امروز برای جمهوری اسلامی پرداخت شده است بنابراین امروزه شرکت در انتخابات بسیار مهم است که صورت بگیرد چرا که اتاق فکر عوامل استکبار به دشت نزدیک انتخابات فعال خواهد شد.
مصلحی، انتخابات را ابزاری برای براندازی نظام برشمرد و گفت: براندازی نظام از طریق انتخابات از جمله توطئه های اصلی دشمنان نظام است که در دو انتخابات قبلی هم دشمن با جریان نفوذ و ترویج سوء مدیریت و عدم کارایی در دلت ملت به این هدف برسد که نارضایتی مردم صورت بگیرد تا انتخابات کمرنگ شود.
وی به دوران مسئولیت خود در دولت اشاره کرد و اظهار داشت: در دوره سمت بنده در وزارت اطلاعات بزرگترین کیس ها توسط من برملاء شده است که یک نمونه آن ریگی بوده است که بزرگتر از ریگی هم توسط تیم ما شناسایی و نقشه های شوم ان ها خنثی شده است.
این مسئول احساس تکلیف را مهمترین گزینه خود برای ورود به انتخابات را مطرح کرد و با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: ورود من برای کاندیدای خبرگان فقط احساس تکلیف بوده است و این مطالبه گری در خبرگان باعث شد تا پا به این عرصه بگذارم و به حول قوه الهی بر این اساس ورود پیدا کردم که مطالبه گری اصل کارها باشد.
وزیر اطلاعات سابق دولت دهم تصریح کرد: من معتقدم خبرگان باید صدای مردم باشد و من اساس تکلیفی که بر دوشم است پا به عرصه انتخابات گذاشته ام و از مردم عزیز و دوستان می خواهم که از من مطالبه گری صورت بگیرد تا انشاالله شاهد دگرگونی خوبی در این عرصه باشیم.

این گفتگو با حضور: مهندس عباس شوکتی مسئول کمیته اصناف حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی، هادی گرجی مدیر رسانه و برگزار کننده نشست های خبری، حامی کوماهی خبرنگار رسانه های کشور،انجام شد

گالری تصاویر


وبگردی