آفتاب

افتتاح كمیته دارو و تجهیزات پزشكی ستاد مركزی آیت الله رئیسی



كمیته دارو و تجهیزات پزشكی ستاد مركزی آیت الله رئیسی در تاریخ دوازدهم خرداد ماه در محل ستاد رسما افتتاح شد.

هادی گرجی ـ آفتاب: در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود ملی جهموری اسلامی ایران، آقای دكتر محمد حسین نامی (دبیر ستاد مردمی استان تهران ایت الله ریسی) به حضار خوش آمد گفته و بیاناتی اظهار داشتند. در ادامه جلسه آقای دكتر امیرآبادی فراهانی عضو هیت ریسه مجلس و معاون ستاد مرکزی و مدیر اقشار ستاد ایت الله ریسی رسما ستاد را افتتاح کردند.
آقای دکتر امیرآبادی فراهانی با اشاره به مشکلات صنعت دارو از حمله عدم تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه، اظهار داشتند که "بانک مرکزی حتی در جایی که ارزی تخصیص می دهد نیز بسیار سلیقه ای عمل می کند. به عنوان مثال ارز مرغوب را به هر شرکتی اختصاص نمی دهند" ایشان توضیح دادند که منشاء ارز و سایر ویژگی های آن می تواند بر تحمیل هزینه های اضافی بر شرکت ها موثر باشد که از این نظر مرغوبیت ارز مشخص می شود.
آقای دکتر امیرآبادی فراهانی در خصوص انتخابات پیش رو با تاکید بر اولویت های اقتصادی برنامه ی آتی دولت آیت الله رئیسی، تاکید کردند که مشکل کنونی جامعه ی ما اقتصاد و معیشت است و نباید به مردم آدرس غلط داد. ایشان با تشریح هجمه های تبلیغاتی و دروغ پراکنی در خصوص برنامه های آقای رئیسی در دور قبلی انتخابات، گفتند که آنچه مشخص است محبوبیت بی نظیر آیت الله رئیسی در نزد مردم است که انشالله در روز انتخابات تجلی خواهد یافت.
این مراسم با حضور تنی چند از متخصصان و مدیران شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی و همچنین حجت الاسلام صمدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و آقای دکتر جمالی ،دکتر فرشاد دهقانی و بقیه مدیران کمیته دارو وتجهیزات برگزار شد.
کمیته ی دارو و تجهیزات پزشکی رسما فعالیت خود را در تهران و استانها اغاز کرد.


گالری تصاویر


وبگردی