آفتاب

درخواست از رئیس جمهور آینده



توجه و جاری ساختن شبکه ی امن بلاکچین در همه ی شئونات فرهنگ، اقتصاد و آموزش و از سویی امکان بهره برداری رایگان شهروندان از زیر ساخت بلاکچین است.

مهندس علی زنجانی در یادداشتی تحت عنوان《 درخواست از رئیس جمهور آینده》با این پرسش آغاز می کند که در وضعیت خاص این روزها و سالی که آن را به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی مزین کرده اند، چه شخصی و با چه هدفی می تواند سکان هدایت قوه ی مجریه  را در دست بگیرد که هم اهداف کشور تحقق پیدا کند و هم اقتصاد بیمار کشور به شفای عاجل برسد تا مردم بتوانند زندگی راحت تری را تجربه کنند؟!
 به نظرم چه خوب می شد اگر اولین فرمان ریاست جمهوری آینده اینگونه صادر می شد.
بسمه تعالی
اولین فرمان رئیس جمهور منتخب مردم؛
با استعانت از الطاف الهی و به پشتوانه ی مردم خوب سرزمینم و به منظور رشد و شکوفایی دانش و تکنولوژی های روز دنیا، رفع عقب ماندگی، بلکه پیشتازی در عرصه های جهانی به عنوان اولین اقدام عملی به، همه ی ارکان دولت فرمان می دهم:
1.شبکه ی امن بلاکچین را در، همه ی شئونات فرهنگ، اقتصاد، آموزش جاری و ساری سازند.
2.امکان بهره برداری از زیر ساخت بلاکچین به طور رایگان برای شهروندان فراهم شود.
3.امکان بهره برداری از رمز ارزهای مجازی با اولویت ایستادن بر قله های نظارت در جهت تکامل،  توسعه و استفاده ی صحیح و در راستای منافع ملی کشور مهیا گردد)

زنجانی در بخش دیگری از یادداشت خود آورده است: ما در جهانی زندگی میکنیم که اقتصاد آن را استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوآورانه پیش می‌برند. بنابراین نباید از این عرصه دور باشیم. فناوری بلاکچین و رمزارزها بهترین و مناسب‌ترین راهکار تامین سرمایه برای کسب و کارهای نوآورانه است؛ دنیای امروز به سمت بلاکچین رفته است و باید به نحو احسنت از این علم استفاده شود.

مهندس علی زنجانی

دبير اقتصادى نشريه رمزارزها

گالری تصاویر


وبگردی