آفتاب

بازیگر نمایش رویای یک نویسنده: هوای همدیگه رو داشته باشیم



گفتگوی کوتاهی داشتیم با خانم مهتاب عسکری، بازیگر نمایش رویای یک نویسنده که در سالن مهرگان اجرا شد. در ادامه این گفتگو را می خوانید.

سلام خانم عسکری به شما خسته نباشید میگم. چه خبرا؟   این نمایش! فضای غیر ایرانی و شما؟!                              

سلام ممنون و سپاسگزارم. بله این کار برای من یک تجربه نو و تازه ایست. خیلی. دوست داشتم یه شخصیت جدید  اون هم خارجی رو تجربه کنم. در نقش یک وکیل.

چقدر تونستید با نقش ارتباط برقرار کنید؟ 

قطعا نزدیک شدن به هر شخصیت واقعی سختی های خودش رو داره. اما احساس میکنم تونسته باشم به نقش نزدیک شده باشم. چرا که خودم از ارائه اون راضی بودم و برایم لذت‌ بخش بود.                       

من هم نظرم اینه که به خوبی از ارائه این شخصیت برامدید.  ازکوتاهی نقش اذیت نشدید؟

نه هرگز. تجربه مفیدی بود. برای من کوتاهی یا بلندی نقش مهم نیست.  مهم اینه که از کاراکتر خوشم بیاد و بتونم با اون ارتباط برقرار کنم.  به هر حال برای من هر پروژه ای یه گام در جهت کسب تجربه و یادگیری است.                                     

شنیدم علاوه بر این مشغول تمرین یه کار تازه هستید؟    

بله درسته. یک اثر تازه دارم که مدتهاست منتظریم شرایط بهتر بشه و بتونیم اجرا بریم. متاسفانه کرونا به همه گروه ها آسیب زده. کار ما یک ساله آماده اجراست اما با تاخیر های متعدد روبه رو شده ایم.  اگه باز هم مشکلی پیش نیاد قراره در همین خرداد ماه  اجرا بریم .     

بسیار عالی. میشه بفرمایید کدوم سالن؟ 

سالن مهر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی..

امیدوارم باز هم شاهد یه اجرای خوب از شما باشیم. و صحبت پایانی؟                              

همه ما گرفتار این شرایط سخت هستیم. خواهش من از همکاران تاتری  و مخصوصا تماشاگران فهیم تاتر اینه که هوای همدیگه رو داشته باشیم.  به دیدن کارها حتما بریم و سالن ها رو پر کنیم تا همه باز هم دلگرم  بشیم و تنور تاتر رو داغ نگه داریم. بازیگر به عشق تماشاگر میاد روی صحنه.                        

ممنون از شما براتون آرزوی موفقیت دارم.

علیرضانیاکان


گالری تصاویر


وبگردی