آفتاب

بزن بزن در پایان دربی تهران!



دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال با برتری یک بر صفر به نفع شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

خبرآنلاین: نود و پنجمین شهرآورد تهران بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی و در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس فاتح شهرآورد ۹۵؛ صدرجدول سرخ شد

بازی را استقلال هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 2 برخورد مشکوکی بین مهدی قایدی و حسین کنعانی در محوطه جریمه پرسپولیس اتفاق افتاد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. دو دقیقه بعد هم مهدی قایدی در موقعیتی آفساید دروازه حامد لک را باز کرد که گل او مردود شد. بعد از حملات استقلال، نوبت به پرسپولیس رسید تا حملات خود را آغاز کند و در میانه های نیمه نخست، مهدی ترابی با شوتی فنی دروازه رشید مظاهری را تهدید کرد و توپ با اختلافی اندک راهی اوت شد.

ضمن اینکه داور با کارت زرد خود، شهریار مغانلو مهاجم تیم پرسپولیس را جریمه کرد.

در ادامه دو تیم بازی بسیار نزدیک پربرخوردی را پشت سر گذاشتند تا نیمه اول در نهایت با نتیجه 0-0 مساوی به پایان برسد.

 نزدیک بود استقلال در شروع نیمه دوم به گل برسد که نفوذ خطرناک مهدی قایدی از سمت راست محوطه جریمه و پاس در عرض او را حامد لک به زیبایی با پا دفع کرد تا این واکنش اجازه ندهد توپ به محمد نادری یا ارسلان مطهری برسد و دروازه پرسپولیس باز شود.دقیقه 65 بود که دیاباته در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که چرخش و شوت محکم او از بالای دروازه به اوت رفت.

در دقیقه 83 سانتر خطرناک مهدی قایدی از روی کرنر را مهاجم استقلال با ضربه سر زد که تو پس از دفع حامد لک به سیاوش یزدانی رسید که در ادامه ضربه سر او در آستانه ورود به دروازه پرسپولیس از روی خط توسط علی شجاعی دفع شد تا استقلال به گل نرسد و در ادامه نیز شوت راه دور داریوش شجاعیان با اختلاف زیادی از دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

بازی رو به پایان بود که شوت پای چپ مهدی ترابی از زاویه بسته را رشیدمظاهری در اختیار گرفت.در دقیقه 94 ضربه سر محمد دانشگر روی توپ ارسالی از کرنر توسط مهدی قایدی ثمری نداشت و با اختلاف از کنار دروازه پرسپولیس رد شد.

داور داشت به ساعت خودش نگاه می کرد تا سوت پایان بازی را بزند که خطای نادری روی سرلک باعث ایجاد یک درگیری شد.بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند و این بار هم یک بار دیگر وساطت کریم باقری، نصرالله عبدالهی و سایر بزرگان باعث شد تا پس از چند دقیقه درگیری همه چیز ختم به خیر شود.




وبگردی