آفتاب

توضیحات رییس پلیس اصفهان درباره اتفاقات جنجالی بازی سپاهان - پرسپولیس



رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان به توضیح درباره اتفاقات دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در استادیوم نقش جهان پرداخت.

خبرآنلاین: سرهنگ جواد درستکار درباره اتفاقات جنجالی بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: پلیس استان با توجه به اهمیت این بازی برای ۲ تیم، تدابیر امنیتی و ترافیکی لازم را برای اعزام تیم ها به محل برگزاری مسابقه از فرودگاه به هتل و از هتل به ورزشگاه و بالعکس و تامین امنیت در هتل محل اقامت بدون هیچ مشکلی ایجاد کرد. نیروهای یگان ویژه، یگان امداد پلیس اصفهان و پلیس راهور استان تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش تیم ها و هواداران و بدرقه اتوبوس انتقال دهنده بازیکنان به ورزشگاه نقش جهان بکار بستند تا از وقوع هر گونه ناامنی و درگیری بین بازیکنان و هواداران جلوگیری و تیم ها بدون هیچ مشکلی تا فرودگاه بدرقه شدند.

بیشتر بخوانید: روایتی تازه از درگیری بازیکنان پرسپولیس و سپاهان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ادامه داد: از طرفداران و هواداران سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته با حضورپررنگ و پرصلابت خود زمینه برگزاری بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر می شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تامین امنیت بازیکنان و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران از برنامه های نیروی انتظامی است که با برنامه ریزی دقیق و استقرار اکیپ های انتظامی در هتل های اخنصاصی تیم ها زمینه برگزاری یک مسابقه جوانمردانه با تعامل و مشارکت هواداران باشگاههای ۲ تیم و بازیکنان فراهم می کنند.

سرهنگ جواد درستکار در پایان گفت: هیچ گونه مورد امنیتی خاص، قبل،حین و بعد از مسابقه نبوده و پلیس اصفهان با تمام توان در برگزاری این مسابقه تلاش کرده است.




وبگردی