آفتاب

گفت وگو با دختر با استعداد عرصه بازیگری:

دوست دارم از راه اصولی و درست وارد دنیای بازیگری شوم/ تسلط به زبان عربی دارم



امروزه دنیای بازیگری دیگر مثل قدیم به خاطر داشتن چشم‌های رنگی، پول و پارتی و یکسری مسائل حاشیه ای نیست اگر چه هنوز این روند ادامه دارد اما هم مردم و مهمتر از همه عوامل پشت صحنه متوجه می‌شوند که چه کسی با استعداد و درست وارد دنیای بازیگری شده است.

آفتاب: فاطمه عمیدی یکی از آن دسته از افرادی است که استعداد قابل توجهی در عرصه بازیگری دارد که این استعداد و علاقه از دوران بچگی با تعاریف دیگران در او آمیخته شده است. گفت وگویی با وی ترتیب داده ایم:
در ابتدا بیوگرافی خودتان را بفرمایید؟
فاطمه عمیدی، متولد 1383، پدرم اصالتان اهل نجف در عراق و خودم متولد شهر تهران هستم.در حال حاضر تمام تمرکزم ورود به عرصه بازیگری است.
چطور شد که تصمیم گرفتی در عرصه هنر و بازیگری ورود پیدا کنی؟
کوچک تر که بودم فیلم و سریال زیاد می‌دیدم و دیالوگ‌های بازیگران را تکرار می‌کردم و این علاقه روز به روز در من بیشتر می‌شد حتی به خاطر دارم بازی خانم ترلان پروانه بسیار برایم جذاب و خاطره انگیز بود .ضمن اینکه من از بچگی به رشته هنر خیلی علاقه داشتم. از موسیقی و نقاشی گرفته تا بازیگری که از جمله علایق من بوده است اما خودم به شخصه تصمیم دارم در عرصه بازیگری ورود پیدا کنم. من سعی کرده ام برای ورود به عرصه بازیگری به سمت و سوی ورزش هم گرایش پیدا کنم، نت بدانم، طراحی و نقاشی بلد باشم تا بتوانم اگر روزی به بازیگری گرایش پیدا کردم با قدرت راهم را ادامه دهم.
برای اینکه بتوانی در این عرصه موفق عمل کنی چه برنامه ای داری؟
یکی از مهمترین برنامه‌های فعلی ام حضور در کلاس‌های بازیگری است و تمام هدفم این است که از راه درست، اصولی و آکادمیک آموزش بازیگری را طی کنم حتی این روزها مشغول خواندن کتاب‌هایی هستم که در زمینه هنر بازیگری ،تا با علم و دانش در این راه قدم بردارم.
چقدر در این مسیر احساس می‌کنی استعداد نقش داشته است؟
در ابتدا علاقه و به زعم خودم و دوستان و اطرفیان به خاطر استعدادی که دارم به عرصه بازیگری سوق پیدا کرده ام. یادم است وقتی شهربازی یا مترو می‌رفتم بعضی‌ها به من و خانواده ام می‌گفتند که تو می‌توانی یک بازیگر خوبی بشوی و این تعاریف بی تاثیر نبود.
بازیگر مورد علاقه فاطمه عمیدی؟
با احترام به هنرمندان عزیز، کار نوید محمد زاده و میلاد کی مرام را خیلی دوست دارم. دیالوگ‌هایی که آقای محمد زاده در کارهایشان به کار می‌برند و نوع بازی‌شون برای من بسیار مهیج و جذاب است. همچنین خیلی علاقه مند به کارهای ترلان پروانه هستم و دوست دارم ایشان را یک روزی ببینم.
چقدر فیلم نگاه می‌کنید و با چه هدفی؟
من خیلی نکته بین هستم و به جزییات یک فیلم یا سریال توجه دارم و در کنار تماشای فیلم‌های ایرانی بسیار علاقه مند به تماشای  فیلم‌های خارجی هستم.
ما شنیده ایم شما به زبان عرب تسلط دارید و این خیلی کمک کننده است. درسته؟
بله من تسلط زیادی به زبان عربی دارم و بدم نمی‌آید اگر نقشی به من پیشنهاد شد بتوانم به دو زبان صحبت کنم.
صحبت پایانی؟
جا دارد در پایان از مادر عزیزم تشکر داشته باشم که همیشه همراه و همیار من در تمام زمینه‌ها بوده است و یک تشکر هم از آقای علی نیرومند دارم که خیلی جاها پشتم بوده است و در پایان اینگونه حسن ختام می‌کنم که هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.




وبگردی