آفتاب

حاجی بابایی: نقاشی سیاه قلم یکی از جذاب ترین تکنیک های نقاشی است



یک فعال عرصه هنر تاکید کرد: یکی از مهم ترین آرزوهای من این است که بتوانم مشکلات جامعه و به ویژه نوجوانان و جوانان جامعه ایرانی را در قالب هنر نقاشی به تصویر بکشانم

آفتاب: سارا حاجی بابایی با بیان اینکه  نقاشی سیاه قلم یکی از جذاب ترین تکنیک های نقاشی است که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد گفت: بسیار به این هنر علاقه مندم و دوست دارم کارهای خود را  در قالب نمایشگاه عرضه کنم.
وی افزود: تکنیک سیاه قلم به دلیل جذاب بودن و اینکه هنرجو به راحتی با آن ارتباط برقرار می کند یکی از بهترین تکنیک ها برای شروع اصولی نقاشی و ورود به دنیای جذاب هنرهای تجسمی است.
این جوان خلاق و با استعداد با بیان اینکه باید برای علائق و استعدادهای خودمان برنامه ریزی مناسبی داشته و پتانسیل های خود را شناسایی کنیم گفت: شناسایی تواناییها و استعدادهایمان ازمواردی است که باید به آن توجه کرد، چون متاسفانه هنوز بسیاری از جوانان و یانوجوانان به ظرفیت های خود پی نبرده و نمی دانند تمایل به فعالیت درچه حوزه ای را دارند.
این هنرمند جوان با بیان اینکه ورود به عرصه هنر از آرزوهای بزرگی است که همیشه به دنبال آن بودم گفت: در این مسیر باید الگوهای مناسبی را پیدا کرده و از تجربیات آنها استفاده کنیم؛  با مطالعه برخی از زندگی هنرمندان به این نتیجه می رسیم  که آنها شرایط زندگی مناسبی نداشنند ولی با همت و تلاش خود توانستند در این عرصه موفق شوند.
حاجی بابایی با بیان اینکه نقاشی در ایران زنانه‌ترین هنر از میان سایر انواع هفتگانه است اظهار کرد: زنان حضور پررنگ‌تری در تولید آثار هنری نقاشی دارند. در سال‌های اخیر ورود زنان به حوزه‌های دیگری از هنرهای تجسمی همچون خوشنویسی،‌ مجسمه‌سازی، طراحی و گرافیک باعث شده تا بتوان این رسته از هنرها را در ایران با گرایش روزافزونشان به زنانه بودن بشناسیم.
وی در عین حال بیان کرد: دوست دارم تا روزی فرا برسد که بتوانم الگوی مناسبی برای دختران و زنان جامعه ایرانی باشم و طبیعتا بخشی از فروش نقاشی های خود را صرف امور خیریه کرده و از سویی به کسانی که علاقه مند به فعالیت در این حوزه هستند ولی توانایی مالی ندارند نیز کمک کنم.




وبگردی