آفتاب

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گوا هند



شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از دو برد ارزشمند، اکنون به دنبال برتری مقابل گوا هند هستند تا صعودشان را به مرحله بعدی تا حد زیادی قطعی کنند.

خبرآنلاین: پرسپولیس در دیدار مقابل الریان قطر با نمایشی دیدنی در همان ابتدای نیمه دوم شرایط را برای پیروزی ارزشمند خود دنبال کرد تا در پایان این بازی با شش امتیاز به عنوان مدعی اصلی صعود در صدر جدول قرار گیرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از برتری مقابل الوحده امارات و الریان قطر، اکنون در سومین گام از این رقابت‌ها باید برابر گواه هند حاضر شوند؛ تیمی که با متوقف کردن دو حریف قبلی سهم زیادی در صدرنشینی سرخ‌ها داشته و باید دید اکنون این تیم چه عملکردی مقابل میزبان از خود به جا خواهد گذاشت.

حامد لک که در بازی قبلی دروازه‌اش را مقابل حریف باز شده دید، اکنون برابر گوا امیدوار است دومین کلین خود در فصل جدید را ثبت کند.

در خط دفاعی سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان  حاضر هستند و در سمت راست همانند دو دیدار قبلی سیامک نعمتی و در سمت چپ نیز وحید امیری به میدان می‌روند.

در خط میانی کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی در کنار خود احسان پهلوان و مهدی ترابی را خواهند داشت تا بار دیگر قدرت بازیسازی و تکنیکی بالای سرخ‌ها به دنبال باز کردن مقاومت حریف در این جدال باشد.

شاید مهمترین تغییر این بازی حضور عیسی آل کثیر به عنوان بازیکن فیکس در این جدال باشد. مهاجم سرخ‌ها بعد از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت اکنون اولین حضور فیکس خود را مقابل گوا تجربه می‌کند و در کنار خود شهریار مغانلو را خواهد داشت. مغانلو نیز بعد از شکست طلسم گلزنی‌اش و دبل در بازی قبلی با روحیه‌ای بالاتر در این جدال حاضر شده و باید دید زوجی که هواداران پرسپولیس انتظارش را می‌کشیدند چه نمایشی خواهند داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر، شهریار مغانلو




وبگردی