آفتاب

با حکم رئیس هیأت مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران:

محمدرضا انبیائی، دبیرکل انجمن مدیریت کسب و کار ایران شد



دکتر پرویز درگی، پیرو مصوبه هیأت مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران، در حکمی و به مدت دو سال، محمدرضا انبیائی را به عنوان دبیرکل انجمن مدیریت کسب و کار ایران منصوب کرد.

به گزارش آفتاب و به نقل از انجمن مدیریت کسب و کار ایران، دکتر پرویز درگی، پیرو مصوبه هیأت مدیره این انجمن، در حکمی و به مدت دو سال، محمدرضا انبیائی را به عنوان دبیرکل انجمن مدیریت کسب و کار ایران منصوب کرد.
متن حکم رئیس هیأت مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران به این شرح است:
برادر گرامی؛ جناب آقای محمدرضا انبیائی
سلام علیکم
احتراماً مراتب تعهد، توانمندی، شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی موجب گردید ، هیات مدیره انجمن ، شما را شایستۀ سمت دبیرکلی این انجمن تشخیص دهند ، لذا در اجرای مصوبۀ مذکور و به موجب این حکم ، برای مدت دو سال، به‌ عنوان «دبیرکل انجمن مدیریت کسب و کار ایران» منصوب می‌شوید.
با عنایت به اهمیت و گستردگی وظایف و نقش آفرینی های انکار ناپذیر انجمن مدیریت کسب و کار ایران، انتظار دارم با هماهنگی مستمر با اینجانب و ضمن توجه به ظرفیت های فراوان و مأموریت‌های ملی و بین المللی انجمن در بخش های مختلف، با استفاده از تمام توان علمی و اجرایی خویش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی با تعامل و همکاری سازنده و استفاده از نظرات و توانمندی های صاحبنظران و کارشناسان، برای توسعه فعالیت های انجمن برنامه‌ریزی نموده و سطح تأثیرگذاری انجمن را در راستای تصمیمات مرتبط با حوزه منافع ملی کشور افزایش دهید.
امید است، تمرکز بر هماهنگی های مورد نیاز در خصوص امور اجرایی، تدوین و اصلاح آئین نامه ها و تشکیلات انجمن، ضوابط پیگیری نظام‌مند فعالیت ها در سطح کشور و همچنین توسعه بیش از پیش فعالیت‌های انجمن را جزء دغدغه‌های اصلی خویش قرار داده و در توسعۀ نقش انجمن در مدیریت کسب و کار کشور ، موفق باشید.
توفیق روزافزون جنابعالی در خدمت به میهن عزیز اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
لازم به توضیح است، محمدرضا انبیائی، مدرس دانشگاه و مشاور توسعه کسب و کار، کارشناس کسب و کار در یرنامه های مختلف سازمان صدا و سیما و همکار بانک جهانی در فضای کسب و کار ایران بوده است و سوابقی چون دبیرکل سابق انجمن مدیریت استراتژیک ایران و عضویت در هیأت مدیره موسسه رشد و شکوفائی جوان را در کارنامه دارد. وی دارای تحصیلات در حوزه مدیریت اجرائی در مقطع کارشناسی ارشد و مدیریت رسانه در مقطع دکتری تخصصی است.


گالری تصاویر


وبگردی