آفتاب

استقلال با «مجیدی» سال را با برد تمام کرد



تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل ماشین‌سازی تبریز به برتری دو بر صفر دست یافت تا با هدایت «فرهاد مجیدی» روی نوار بُرد باشد.

ایرنا: از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) و در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، استقلال در تبریز به مصاف ماشین‌سازی تبریز رفت.

قضاوت بازی را «اشکان خورشیدی» با کمک‌های «علیرضا ایلدرم» و «محمد شاکر» بر عهده داشت.

فرهاد مجیدی در سومین مسابقه‌ای که هدایت استقلال را بر عهده داشت به یک برد با ارزش رسید. آبی‌پوشان تهرانی که با کادر جدید خود در دو بازی اخیر به پیروزی رسیده ‌بودند سه امتیاز دیگر را در ورزشگاه شهید سلیمانی به دست آوردند.

استقلال حالا امیدوارتر از همیشه به دنبال موفقیت در لیگ بیستم است و فرهاد مجیدی‌ می‌خواهد با تداوم روند فعلی در پایان فصل به چند سال ناکامی استقلال در لیگ برتر پایان دهد.

در دقیقه ۲۰، ارسال کرنر از جناح راست توسط مهدی قایدی با ضربه سر محمد نادری همراه شد و گل اول استقلال به ثمر رسید.

در دقیقه ۳۸، شوت سنگین حبیب گردانی از پشت محوطه جریمه را رشید مظاهری ‌ راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۴۲، مهدی قایدی که با فرار زیبای خود در محوطه جریمه ماشین‌سازی تبریز در موقعیت خوبی قرار گرفته بود با پاس عالی در عرض خود ارسلان مطهری را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن گل دوم استقلال را به‌ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸، ارسلان مطهری با سماجت، خود را وارد محوطه جریمه ماشین کرده و با یک شوت سنگین از زاویه بسته دروازه را هدف گرفت که محمدامین رضایی این ضربه را به خوبی مهار کرد.

فرهاد مجیدی به دلیل اعتراض به داور بازی در دقایق پایانی نیمه اول کارت زرد دریافت کرد.

استقلال که در رده سوم است با این پیروزی به امتیاز ۳۳ رسید تا امید زیادی برای رسیدن به موفقیت در فصل جاری داشته باشد و ماشین‌سازی قعرنشین هم در امتیاز ۹ باقی ماند.

ترکیب ماشین‌سازی

محمد امین رضایی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، بهمن سالاری، محمد امین اسدی، منصور باقری، سعید حسین پور، حبیب گردانی، سیدمحمد ابوترابی (رضا آذری)

ترکیب استقلال

رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی(داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند(مهدی مهدی‌پور)، فرشید اسماعیلی(سینا خادم‌پور)، بابک مرادی(احمد موسوی)، مهدی قایدی(متین کریم زاده) و ارسلان مطهری




وبگردی