آفتاب

رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد: عزیزی خادم



رییس فدراسیون فوتبال گفت: خادم فوتبال ایران خواهم بود و با نگاهی جدید به فوتبال ایران کمک خواهیم کرد.

ایرنا: شهاب الدین عزیزی خادم پس از انتخاب به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: باید از اعضای مجمع به خاطر حمایت از من و موسوی تشکر کنم. چون قرار نبود ما امروز در مجمع صحبت کنیم از بهاروند خواهش کردم این وقت را به من بدهند که از همه شما تشکر کنم.

وی ادامه داد: من خادم فوتبال ایران هستم و با تیم مدیریتی جدید و با تعامل سازنده باید بتوانیم از فوتبال و منافع آن دفاع کنیم. باید بتوانیم فصلی نو و نگاهی جدید را در فوتبال درست کنیم.

رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: اعضای مجمع امروز ثابت کردند نگاهب حرفه‌ای دارند و دلسوز این فوتبال هستند. خود را مکلف می‌دانم تا به توسعه فوتبال استانی بپردازم و به لیگ توجه جدی تری داشته باشیم. همه در کنار هم نگاه جدیدی را تجربه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: باید از بهاروند و اعضای هیات رییسه فدراسیون و محمد مهدی نبی دبیر فدراسیون و همچنین وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم.

عزیزی خادم ادامه داد: همه با هم در کنار هم اعتماد و اعتبار را به فوتبال ایران برخواهیم گرداند. از مجلس شورای اسلامی و کمیته ملی المپیک هم باید تشکر کنم.

ریییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: مجددا از اعتمادی که به ما داشتید تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم در فوتبال ایران کارهای بزرگی انجام دهیم.




وبگردی