آفتاب

لابی فاضلی، درستی و نوده فراهانی در مجلس برای توقف رای دیوان عدالت اداری



سه گانه فاضلی - درستی - فراهانی تلاش دارند تا با جلب نظر معاونت قوانین مجلس، اصلاح قانون نظام ‌صنفی را در اولویت مجلس قرار دهند تا از این رهگذر بتوانند ۴۰ سال دیگر بر اصناف مدیریت کنند...

در ادامه لابی های سه گانه مثلث فاضلی، درستی و نوده فراهانی، برای توقف رای دیوان عدالت اداری، آنها امروز  به ملاقات معاون قوانین مجلس رفتند.

سه گانه فاضلی - درستی - فراهانی تلاش دارند تا با جلب نظر معاونت قوانین مجلس، اصلاح قانون نظام ‌صنفی را در اولویت مجلس قرار دهند تا از این رهگذر بتوانند ۴۰ سال دیگر بر اصناف مدیریت کنند. فضای کلی مجلس موافق قانون فعلی و رای دیوان عدالت است و نمایندگان‌ مجلس معتقدند دوران تسلط و اداره پیرمردان بر اصناف پایان یافته است. از سوی دیگر دستورات بسیار مهمتری در برنامه مجلس قراردارد که تلف کردن وقت مجلس برای حفظ تاج و تخت پیران بی انگیزه اصناف در اولویت نمایندگان قرار ندارد.

مدیریت اصناف سالهاست که توسط یک باند محدود ۱۰ نفره دست به دست می شود و اتفاقا هیچ اقدامی در راستای منافع تشکلهای صنفی در این سالها از سوی این باند صورت ‌نگرفته است. منافع کلان در حوزه صدور پروانه های کسبی و برگزاری نمایشگاهها و فروشگاهها در بدترین نقاط شهری با عرضه بی کیفیت ترین و گران ‌ترین کالاها و همچنین تصاحب و بهرمندی از رانت های ارزی باعث شده تا این باند به رغم داشتن اختلافات بسیار جدی بر سر یک سفره تناول کنند.

محمد پیروزرام



پیوست ها


وبگردی