آفتاب

قهرمانان روز آخر جشنواره سی نهم فجر (تی تی) و (یدو)



اکران فیلم های سینمایی ( یدو) و (تی تی) در آخرین روز اکران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد

فیلم یدو به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و فیلم تی تی به کارگردانی و تهیه کنندگی آیدا پناهنده امروز یکشنبه 19 بهمن ماه همزمان با هشتمین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آیند.

بیشتر بخوانید:

ششمین روزِ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر: واکنش وزیر فرهنگ به سخنان جنجالی افخمی

سوال عجیب یک خبرنگار از پژمان جمشیدی

امروز آخرین روز از اکران فیلم های جشنواره در سالن ویژه اصحاب رسانه است و در پایان روز قرار است فهرست نامزد های بخش های مختلف منتشر شود.
فیلم یدو همانند کار قبلی مهدی جعفری فیلم 23 نفر فیلمی است که در حوزه جنگ و دفاع مقدس و با محوریت کودک و نوجوان ساخته شده است.
فیلم محصول همکاری بنیاد فارابی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و تنها نماینده سینمای کودک و نوجوان در جشنواره امسال محسوب می‌شود.
با بازی بازیگرانی چون: ستاره پسیانی، اکبر اودود، سعید آلبوعبادی، میلاد صویلاوی، محمدمهدی آلبوعلی، ریحانه آریامنش، عبدالحلیم تقلبی، حسین پوریده، رضا نوری، طاهره نیک‌آزاد، مسعود جلالی، معید رامی، مائده رامی، یاسین مسعودی، احمد مسافری
اما فیلم تی تی که به کارگردانی و آیدا پناهنده در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
این فیلم سینمایی داستان استادی است که قصد دارد پایان‌نامه‌ای در مورد پایان جهان به اثبات برساند و با مادری عجیب و غریب که می‌خواهد لیاقت انسانیت را داشته باشد ملاقات می‌کند.
در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا ایفای نقش می کنند.




وبگردی