آفتاب

آغاز نمایش آنلاین فیلم‌نمایش‌های جشنواره تئاتر فجر از فردا



سه سامانه نمایشی تلویزیون تئاتر ایران، نمایش نت و تیوال فیلم‌نمایش‌های اجرا شده در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را پخش می‌کنند.

به گزارش آفتاب به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، فیلم‌نمایش‌های آثار حاضر در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از 14 تا 21 بهمن هر روز از ساعت ۱۸ به مدت ۲۴ ساعت در سه سامانه نمایشی تلویزیون تئاتر ایران https://tv.theater.ir/  ، نمایش نت www.namayeshnet.com، تیوال https://www.tiwall.com/  برای علاقه مندان جشنواره قابل تماشا است. جدول زمان بندی پخش این آثار نیز منتشر شده است.
آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.
برای دریافت جدول فیلم نمایش های سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: وقتی اهل تئاتر باشی و کاری نکنی گویی زندگی ات را از دست داده ای / اجرای نمایش (الف کاف شین) در جشنواره فجر

به گزارش آفتاب، جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هر ساله در دهه فجر در ماه بهمن برگزار می‌شود. این جشنواره اغلب رقابتی بوده و دارای بخش‌های گوناگونی مانند بخش نمایش صحنه‌ای، بخش بین‌الملل، بخش نمایش‌های رادیویی، و بخش نمایش خیابانی است. این جشنواره از مهمترین جشنواره ها در ایران است.
برگزار کنندگان این جشنواره مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، و مؤسسه بین‌المللی تئاتر هستند و دبیرخانه جشنواره در تهران قرار دارد. شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر فجر شامل معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (رئیس شورا)، استاندار تهران، سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، قائم مقام سازمان صدا و سیما، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، مدیر عامل خانه تئاتر، مدیر هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مشاور هنرهای معاونت امور هنری، مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، و پیشکسوتان تئاتر است. دبیر فعلی این جشنواره نادر برهانی مرند است.
سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر ایستگاه اول خود را در روز شنبه ۱۱ بهمن پشت سر گذاشت. از ابتدای خیابان شهریار که دیگر به پهنه رودکی معروف شده تبلیغات محیطی جشنواره سی و نهم به چشم می‌خورد و در میانه خیابان سازه‌ای برای اجراهای خیابانی جشنواره در نظر گرفته شده است.
در اطراف مجموعه تئاتر شهر نیز تبلیغات محیطی همانند دوره‌های گذشته نشان از میزبانی این مجموعه از سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را دارد؛ البته بدون شور و هیجان سال‌های دور که همه به تئاتر شهر می‌آمدند تا در ماراتن جشنواره تئاتر فجر حضور پیدا کنند.
روز شنبه ۱۱ بهمن تمامی اجراهای جشنواره به نرجس خانعلی زاده از شهدای مدافع سلامت تقدیم شد.




وبگردی