آفتاب

تذکر یک نماینده خطاب به وزیر اقتصاد : مقصر ریزش بورس شما هستید



یکی از نمایندگان مجلس با مسئول دانستن وزیر اقتصاد بابت اتفاقاتی که در بورس افتاده در واکنش به اظهار نظر واعظی گفت: نمی‌توانید بگویید مجلس حق مداخله ندارد.

به نقل از سرویس بورس مشرق، محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: متاسفانه در توزیع منابع و عدم اجرای دقیق و صحیح توازن منطقه‌ای بی عدالتی دیده می شود و این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۰ به وضوح قابل مشاهده بوده و لازمه اصلاح است.
همچنین در تذکری خطاب به وزیر نیرو نیز عنوان کرد : بارها و بارها از مشکلات کمّی و کیفی آب شرب در شهرستان‌های سپیدان و بیضاء گفتیم و جلساتی را نیز برگزار کردیم اما تا امروز هیچ اتفاقی نیفتاده و تنها شاهد بی تدبیری در این موضوع هستیم.
وی در تذکر به وزیر کار هم تاکید کرد: فریاد بازنشستگان تامین اجتماعی به دلیل اجرای ناقص قانون همسان سازی حقوق و دستمزد بلند شده اما آن را نمی شنوید. بنابراین خواستار اجرای هر چه سریعتر این قانون بصورت کامل و بدون نقص هستیم.
این نماینده مجلس، در تذکر به وزیر اقتصاد عنوان کرد: بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ داده، مسئول هستید. واعظی که می‌گوید مجلس دخالت نکند نیز مسئول است چراکه ضلع اصلی این بازار که مردم هستند را فراموش کرده اید. این در حالی است که نمایندگان مجلس به عنوان مدافعان بحق و راستین مردم باید به این حوزه ورود کنند بنابراین نمی‌توانید بگویید مجلس حق دخالت ندارد.




وبگردی