آفتاب

علی انصاریان یکی از بازیگران فیلم افتتاحیه جشنواره فجر



امروز یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه و هم‌زمان با اولین روز اکران فیلم‌های سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، جشنواره ای که این بار متفاوت با همیشه زیر سایه تهدید ویروس کرونا برگزار می گردد.

این در حالی است که علی انصاریان یکی از بازیگران فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، رمانتیسم عماد و طوبا به دلیل مبارزه با ویروس کرونا نمی تواند در روز اکران فیلم اش حاضر باشد.
علی انصاریان فوتبالیست محبوب و با سابقه کشورمان چندین سال است به عرصه سینما و تلوریون ورود کرده و بازیگری را نیز تجربه می کند، وی در همان دوران اوج حضورش در میدان فوتبال، اولین‌بار به‌عنوان بازیگر در سریال طنز «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان مقابل دوربین ظاهر شد و بعد از آن در چندین سریال کمدی دیگر هم نقش خود به‌عنوان یک فوتبالیست مشهور را ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: آخرین خبر از وضعیت علی انصاریان در بیمارستان

اولین پیشنهاد بازیگری جدی علی انصاریان در فیلم کلاف به کارگردانی شهرام شاه حسینی بود.
او از سال ۹۱ و با ایفای نقش اصلی در فیلم «کلاف» رسماً وارد دنیای بازیگری شد و در ادامه مسیر هم تجربه‌های متفاوتی را در قالب سریال، تله‌فیلم و فیلم سینمایی در کارنامه خود ثبت کرد.
علی انصاریان در فیلم های دیگری همچون اژدر و کلوب همسران نیز بازی کرد که هر دو فیلمی گیشه ای محسوب می شدند. در این شرایط پیشنهاد نقش‌آفرینی در فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» از سوی کاوه صباغ‌زاده می‌توانست نقطه عطفی برای هنرنمایی انصاریان در مقام یک بازیگر محسوب شود.
این در حالی است که او با نقش آفرینی در فیلم رومانتیسم عماد و طوبا امروز بر پرده مهم ترین رویداد سینمایی کشور است و خود در بیمارستان پنجه در پنجه ویروس منحوس کرونا در بستر بیماری، طبق آخرین اعلام پزشکان معالج او وضعیت وخیم اولیه را پشت‌سر گذاشته و امیدها برای غلبه او بر ویروس کرونا بیش از گذشته است.
امید بر آنکه تا پایان این 10 روز جشنواره علی انصاریان عزیز بهتر شود و حتی به اندازه یک سانس مخاطبان جشنواره را در دیدن فیلم اش رمانتیسم عماد و طوبا همراهی کند.




وبگردی