آفتاب

نگاهی به نتایج کلی هفته سیزدهم لیگ برتر ایران



پرونده هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی بسته شد که استقلال با وجود از دست دادن امتیاز در شهر اولین ها در صدر جدول باقی ماند.

به گزارش "پایگاه خبری آفتاب"، در هفته ای که پرسپولیس با گل ثانیه های پایانی بازی احمد نورالهی موفق شد از سد ماشین سازی بگذرد چند نتیجه جالب توجه هم داشتیم. سپاهان در خانه خود 3-1 در برابر شهر خودرو شکست خورد. قابل باور نیست. سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی با 17 گل خورده بعد از ماشین سازی دارای ضعیف ترین خط دفاعی است و البته در این عنوان هم تراز تیم های نساجی و ذوب آهن است. این دو تیم هم همانند سپاهان 17 گل خورده اند. این چهارمین بار در فصل جاری بود که سپاهان در برابر حریفان با سه گل شکست می خورد.

آلومینیوم اراک با پیروزی یک بر صفر در خانه تراکتور ثابت کرد که پیروزی این تیم در برابر پرسپولیس اتفاقی نبود. شاگردان رسول خطیبی با ذهنیت پیروزی در میدان حاضر شدند و البته باید در این بازی با سیوهای خوب پورحمیدی هم اشاره کرد و البته قدری خوش اقبالی تیم آلومینیوم که ضربه زیبای محمد عباس زاده به تیر دروازه برخورد کرد؛ و دیگر اتفاق مهم ادامه حضور رحمان رضایی در راس کادر فنی تیم ذوب آهن بود. تیم او 10 نفره نساجی را در استادیوم شهید وطنی شکست داد و این نشان می دهد درادامه مسیر هم می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.




وبگردی