آفتاب

انیمیشن soul و رکورد شکنی اش در آخرین هفته سال 2020



در هفته کریسمس انیمیشن soul توانست با پشت سر گذاشتن سریال the office، پر بیننده ترین برنامه آخرین هفته سال 2020 شود و رکورد شکنی کند.

در آخرین اخبار به دست آمده سینما و تلوزیون، انیمیشن soul در آخرین هفته سال 2020 رکورد شکنی عجیبی داشته است. گروه نیلسن که آمار میزان استقبال مردم از فیلم ها و سریال هایی که از سرویس های استریم تماشا می شود را اعلام می کند، به تازگی اعلام کرده که انیمیشن soul توانسته با بیش از 1.6 میلیارد دقیقه تماشا به پر بیننده ترین برنامه هفته کریسمس یعنی از تاریخ 21 تا 27 دسامبر ( 1 تا 7 دی ماه ) تبدیل شود. این انیمیشن تحسین شده توسط منتقدین که آخرین و جدیدترین انیمیشن پیکسار نیز هست، در واقع در تاریخ 25 دسامبر (5 دی ماه) از دیزنی پلاس منتشر شد. این بدین معناست که این انیمیشن تنها در طول 3 روز با این استقبال گسترده و فوق العاده مواجه شد.
این در حالی است که در رتبه دوم سریال the office قرار دارد. این سریال با بیش از 1.4 میلیارد دقیقه تماشا و اینکه فقط تا آخرین روز سال 2020 روی شبکه نتفیلیکس قرار داشت توانست رتبه دوم را ا ز آن خود کند.طرفداران این سریال از این به بعد می توانند از طریق شبکه پیکاک این سریال کمدی را تماشا کنند.
سریال bridgerton، سریال موفق و جدید نتفیلیکس که این روزها برای فصل دوم تمدید شده، با بیش از 1.2 میلیارد دقیقه تماشا توانسته رتبه سوم را از آن خود کند. فیلم the midnight sky به کارگردانی جورج کلونی نیز با 1.1 میلیارد دقیقه تماشا در رتبه چهارم قرار دارد. همچنین سریال the mondalorian به لطف فصل دومش که که پخش آن در 18 دسامبر ( 28 آذر) به پایان رسید، با بیش از 1 میلیارد دقیقه تماشا در رتبه پنجم قرار دارد.




وبگردی