آفتاب

پیکر "مهرداد میناوند" در بهشت زهرا(س) آرام گرفت



پیکر "مهرداد میناوند" بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش در جوار سایر پیشکسوتان نام آور باشگاه پرسپولیس در قطعه ۲۵۵ نام آوران و ورزشکاران بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) روز پنجشنبه در حاشیه تشییع و خاکسپاری این قهرمان ارزنده کشور به خبرنگار ایرنا، گفت: این مراسم مرحوم "مهرداد میناوند" با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشت و بنا به درخواست خانواده این مرحوم با تعداد بسیار محدود تشییع و به خاک سپرده شد.

سعید خال اظهار داشت: برابر هماهنگی به عمل آمده با کمیته ملی المپیک و باشگاه پرسپولیس پیکر بازیگر خوشنام تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در جوار سایر پیشکسوتان نام آور و فقید این باشگاه در قطعه نام اوران آرام گرفت.

وی ضمن عرض تسلیت سازمان بهشت زهرا(س) به همه هوارداران فوتبال و بویژه طرفداران پرسپولیس بیان داشت: با توجه به درخواست جامعه ورزشی کشور و خود خانواده  این عزیز و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس مراسم تشییع و خاکسپاری با کمترین تعداد هواداران صورت پذیرفت.

به گزارش ایرنا، مهرداد میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در سه سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳ گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش منتقل شد و در سه سال حضور در این تیم ۶۷ بازی انجام داد.

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

مهرداد میناوند پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس دیشب پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفت.




وبگردی