آفتاب

لیگ برتر فوتبال؛ تراکتور- استقلال؛ شاگردان فکری به دنبال صدرنشینی با تراکتور



هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه با چند بازی به اتمام خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان: بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه با برگزاری ۲ دیدار به پایان می‌رسد، تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود و استقلال هم مهمان تراکتور در تبریز است.  

بیشتر بخوانید:

هفته دهم لیگ برتر فوتبال | شهرخودرو بعد از ۴ هفته پیروز شد


تراکتور- استقلال/ ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت ۱۴:۳۰

بازی تراکتور و استقلال همواره از جذابیت خاصی برخوردار بوده است و این ۲ تیم فوتبال روز دوشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند. سرخپوشان تبریزی با هدایت مسعود شجاعی نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال گرفتند و با ۱۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند و آن‌ها قصد دارند با برتری برابر استقلال  روند رو به رشد خود را ادامه داده و جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهند، اما کار سختی برابر آبی پوشان پایتخت دارند.  

اشکان دژاگه هافبک  تیم فوتبال تراکتور که برای پیگیری مراحل درمانی خود راهی آلمان شده بود چند روز پیش به ایران بازگشت و در تمرینات این تیم تبریزی حضور یافت. البته وضعیت دژاگه هنوز مشخص نشده است که به بازی با استقلال می‌رسد یا نه! مسعود شجاعی سرمربی  تراکتور هم به احتمال زیاد برابر استقلال بازی می‌کند تا تیمش را در داخل زمین مسابقه  مدیریت کند و دستیارانش هم در بیرون از زمین هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرند.  

در آن طرف، تیم فوتبال استقلال  هفته گذشته در دقایق پایانی دربی پایتخت  توانست گل مساوی را به پرسپولیس رقیب دیرینه اش بزند و با کسب ۱۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد.  

آبی پوشان پایتخت بعد از دربی پایتخت دچار مسائل حاشیه‌ای شدند و هروویه میلیچ بازیکن کروات  به علت نیمکت نشینی از تیم استقلال جدا شد و به کشورش بازگشت. همچنین فرشید باقری بازیکن استقلال هم به علت بی انضباطی از سوی محمود فکری کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت.  

شاگردان فکری قصد دارند با برتری برابر تیم تراکتور به صدر جدول بازگردند، اما آن‌ها کار سختی در تبریز پیش رو دارند. همچنین  سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر تیم تراکتور نیست.  

پرسپولیس- فولاد/ ورزشگاه آزادی ساعت ۱۶:۴۰

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته در دربی پایتخت پیروزی را با تساوی عوض کرد و با ۲ بازی کمتر و کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد. سرخپوشان پایتخت  ۴ هفته متوالی در لیگ برتر فوتبال مساوی کردند و آن‌ها قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر فولاد خوزستان طلسم تساوی‌های خود را بشکنند.  

یحیی گل محمدی بعد از دربی پایتخت انتقاداتی درباره مدیران باشگاه به خصوص رسول پناه مطرح کرد و به وزیر ورزش و جوانان اولتیماتوم ۴۸ ساعته داد تا رسول پناه را از هیئت مدیره این باشگاه کنار بگذارد. گل محمدی یک روز هم در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد، اما در نهایت او  از مواضعش کوتاه آمد و  به فعالیتش ادامه داد.  

در آن طرف، تیم  فوتبال فولاد خوزستان هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان به تساوی یک بر یک دست یافت و با ۱۵ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد. فولادی‌ها  در لیگ بیستم فوتبال نتوانستند در خارج از خانه پیروز شوند و  آن‌ها امیدوارند با پیروزی برابر پرسپولیس بتوانند اولین پیروزی خارج از خانه خود را جشن بگیرند، اما کار سختی پیش رو دارند.  

علاوه بر این، آخرین برد  تیم فولاد  برابر پرسپولیس به لیگ چهاردهم برمی گردد که این تیم اهوازی توانست با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یابد و  بعد از آن پیروزی  برابر سرخپوشان پایتخت کسب نکرد.  

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس همچنان محروم است، اما مابقی بازیکنان مشکلی برای رویارویی برابر تیم فولاد را ندارند.




وبگردی