آفتاب

لیگ برتر تکواندو در انتظار تصمیم ستاد کرونا



رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در صورت تایید ستاد کرونا هفته اول تیرماه در سالن خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون تکواندو توسط کارشناسان خود در سازمان لیگ نسبت به تهیه پروتکل بهداشتی جهت برگزاری مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در دو بخش مردان و زنان اقدام نموده است. این پروتکل کامل و جامع که همه جوانب را برای جلوگیری از ابتلای تکواندوکاران، مربیان، داوران و عوامل برگزاری در نظر گرفته شده، جهت تائید به وزارت ورزش و ستاد کرونا در ورزش ارسال شده است.

در صورتی که این پروتکل‌ها از سوی ستاد کرونا در ورزش مورد تائید قرار گیرد، به تیم‌های شرکت کننده یک ماه مهلت برای تمرین و آماده سازی داده خواهد شد و مسابقات نیز هفته اول تیرماه طی سه روز برگزار می‌شود.

سازمان لیگ برای بستن پرونده مسابقات فصل ۹۸ یک روز مسابقات پایانی لیگ برتر مردان برای تعیین سه تیم برتر، یک روز برای برگزاری دیدارهای عقب افتاده و یک روز هم برای برگزاری هفته پایانی لیگ برتر بانوان زمان نیاز دارد.

در آخرین اطلاعیه‌های ستاد کرونا در ورزش هیچ اشاره‌ای به از سرگیری فعالیت رشته‌های رزمی نشده است و در صورتی که پروتکل‌های تدوین شده از سوی فدراسیون تکواندو تائید نشود، این امکان وجود دارد که سازمان لیگ اجرای سناریوهای دیگر را برای پایان دادن به مسابقات مورد بررسی قرار دهد.




وبگردی