آفتاب

بازیکنان پرسپولیس باید شرایط را درک کنند/ مگر کرونا فصل بعد نیست؟



کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مگر کرونا سال بعد تمام می‌شود که می‌گفتند لیگ امسال نیمه‌تمام بماند؟

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال حسینی درباره میزان آمادگی پرسپولیس برای شروع دوباره لیگ به برنامه «تهران ورزشی» گفت: در دوران تعطیلی بازیکنان انفرادی تمرین کردند و از نظر بدنی شرایط خوبی دارند ولی در فوتبال باید کار گروهی انجام شود. مطمئنم خیلی از بازیکنان از نظر بدنی آماده هستند و با سه هفته کار گروهی به شرایط خوبی می رسند.

کاپیتان پرسپولیس درباره احساسش برای کسب عنوانچهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر یادآور شد: از اول فصل روزهای خیلی سختی داشتیم. بچه ها تلاش کردند تا به اینجا برسند ولی هنوز کاری انجام نداده اند. این حرفها فشار را روی بازیکنان بیشتر می کند. بازی های سختی داریم. مطمئنا رقبایمان آماده هستند. بازی به بازی پیش می رویم. امیدواریم موفق باشیم.

حسینی درباره اینکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم گفته بود بازیکنان نباید فکر کنند قهرمان شده اند اظهار کرد: صد درصد همینطور است. از همین امروز به بازیکنان گوشزد می شود که شرایط را درک کنند. اینطور نیست که قبل از ۹ هفته قهرمان شده باشیم. بازیکنان باید بدانند کجا هستند. ۹ بازی مانده است. امیدوارم بچه ها هم درک کنند.

وی درباره پرداخت مطالبات و قرارداد بازیکنان که گویا به ۷۰ درصد هم رسیده است، تاکید کرد: از نظر روحی شرایط تیم مطلوب است. بازیکنان هم صبوری کردند. رسول پناه دو ماه قبل گفت می شود پرداخت داشته باشیم. یکسری مشکلات مالی هنوز در حساب و کتاب بچه ها هست و امیدوارم این هم حل بشود. به این خاطر می گویم که بچه ها خیلی تلاش داشتند و سکوت کردند. بعضی‌ها هرچه خواستند گفتند ولی بازیکنان ما سکوت کردند. امیدوارم باشگاه در راستای درست حرکت کند. اگر هزینه خارجی ها به ایرانی ها داده شود خیلی بهتر است.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه آیا وضعیت بهداشتی این تیم برای شروع تمرینات مطلوب است، گفت: هم تونل و هم شرایط رختکن را دیدم و همه چیز خوب است. ولی آیا بحث کرونا زود تمام می شود؟

حسینی با اشاره به صحبت هایی که برای لغو این فصل از مسابقات لیگ برتر مطرح می شود، خاطرنشان کرد: به جای اینکه بخواهیم درباره مسائل حاشیه ای صحبت کنیم بهتر است برنامه ریزی مناسبی برای لیگ و فصل آینده داشته باشیم. بهتر است درباره مسائل حاشیه ای صحبت نکنند. همه پزشکان می گویند کرونا تا دو سال آینده هست و احتمال دارد خیلی ها به آن دچار شوند. به جای اینکه برنامه ریزی درست داشته باشیم درباره مسائل حاشیه ای صحبت می کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص اینکه چون این تیم صدر جدول بوده خواهان از سرگیری مسابقات شده است، تصریح کرد: این بیماری ادامه دار است. اگر الان انجام نشود مگر برای سال بعد تمام می شود؟ یعنی سال بعد و دو سال دیگر هم بازی نکنیم؟ همه کشورها دارند برنامه ریزی و کارشان را شروع می کنند. همه مردم ایران سر کارشان هستند. خیلی ها بیماری سختی دارند. مگر ما با آنها چه فرقی می کنیم. نمی گویم درست است یا غلط. حرفم این است که برنامه ریزی کنیم.

حسینی در خصوص پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت بعضی مسائل در هتل ها و هواپیماها تصریح کرد: باید خود بازیکنان و تیم ها مراقب خودشان باشند. این اتفاقی است که همه جای دنیا هست. خود تیم ها باید مدیریت کنند و بازی ها را ادامه بدهیم. اگر بگوییم آنها مراقب ما باشند امکان ندارد.




وبگردی