آفتاب

سرمربی تیم ملی والیبال امروز مشخص می‌شود؟



با توجه به برگزاری سومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال و آخرین صحبت‌های داورزنی، به نظر می‌رسد سرمربی تیم‌ ملی‌ والیبال امروز مشخص شود.

ایسنا: پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران از جمله چالش‌هایی فدراسیون والیبال به شمار می‌رود که چندین ماه است هیات رییسه را مشغول خود کرده و حالا به نظر می‌رسد باتوجه به صحبت‌های اخیر محمدرضا داورزنی، امروز (یک‌شنبه) ۱۱ آبان ۱۳۹۹ منتظر اعلام اسم سرمربی جدید تیم ملی باشیم.

محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال ایران هفته گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد: "کمیته فنی فدراسیون که برای انتخاب سرمربی تیم ملی تشکیل شده، روی دو مربی (آرژانتینی و روسیه‌ای) اتفاق نظر دارد و هفته آینده پس از بررسی‌های نهایی سرمربی تیم ملی را معرفی می‌کنیم."

البته طبق صحبت‌هایی که در روزهای اخیر توسط برخی کارشناسان والیبال مطرح شد، به نظر می‌رسد گزینه آرژانتینی هم از فهرست فدراسیون ایران کنار رفته و تنها مربی روس (ولادیمیر آلِکنو) توانسته نظر اعضای کمیته فنی را به خود جلب کند.

طبق صحبت‌های کارشناسان از جمله ناصر شهنازی، فرصت زیادی برای انتخاب سرمربی تیم ملی برای فدراسیون باقی نمانده است و کمیته فنی باید هرچه سریع‌تر تکلیف نیمکت تیم ملی را مشخص کند.

حال با توجه به آخرین صحبت‌های داورزنی و کارشناسان، هم‌چنین برگزاری جلسه امروز کمیته فنی که سومین نشست این کمیته است، اکنون باید دید که آیا فدراسیون می‌تواند سرانجام پس از گذشت نزدیک به ۷ ماه تکلیف سرمربی تیم‌ ملی برای هدایت سروقامتان در المپیک را مشخص کند یا خیر؟ اتفاقی که به نظر اکثر کارشناسان این رشته باید پیش از این‌ها رخ می‌داد.




وبگردی