آفتاب

آتش سوزی در ساختمان قدیمی



سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک ساختمان ویلایی و کشف جسد یک زن ٨٠ ساله در این محل خبر داد.

ایسنا: سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٠۴:٠۴ دقیقه بامداد روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در محدوده استخر در شمال شرق تهران به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که در یک منزل قدیمی ویلایی حجم بسیار زیادی ضایعات در تمام بخش های آن نگه داری می شد، تمام بخش های این منزل شعله ور بود و در آتش می سوخت.

ملکی گفت: آتش نشانان از سه طرف به داخل ساختمان نفوذ کرده و عملیات اطفا را آغاز کردند، در حین عملیات خاموش کردن آتش، با وضعیت کاملا بیحال یک خانم حدودا ٨٠ ساله که زیر حجم زیادی از ضایعات قرار گرفته بود مواجه شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان وی را از محل خارج کردند و مشخص شد که وی جان خود را از دست داده که علت اصلی فوت وی، توسط عوامل پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

ملکی گفت: عملیات به سرعت به پایان رسید اما همچنان یک دستگاه خودرو برای انجام دادن اقدامات مربوطه در حل حضور دارد، اما حوالی ساعت ۶ صبح عملیات به پایان رسید.




وبگردی