آفتاب

مغایرت با توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا دلیل لغو نشست سران قوا بود



ایرنا نوشت: دبیرکل حزب اسلامی کار درباره لغو نشست سه شنبه گذشته سران قوا به میزبانی رییس قوه مقننه، گفت: رییس جمهوری این جلسه را مغایر با سیاست‌های ستاد ملی کرونا تشخیص داده و آن را لغو کرده است و جای هیچ ایراد و حاشیه‌سازی نیست.

«حسین کمالی» افزود: غیرممکن است دلیل لغو این جلسه به دلیل ناراحتی روحانی از دیگر قوا باشد زیرا او چنین تفکری ندارد و این جلسات بی تردید باید ادامه پیدا کند. منتها کسانی هستند که سعی می‌کنند از هر اقدام و حرکتی سوء برداشت و سوءاستفاده کنند.
بیشتر بخوانید: نشست سران قوا به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها توسط قالیباف، لغو شد
رییس سابق خانه احزاب با بیان اینکه رقبای روحانی به نوعی سعی می‌کنند در موضوعات مختلف اتهاماتی را به او نسبت دهند، اظهار کرد: حاضر نشدن روحانی در دفتر رییس قوه مقننه جز توصیه‌های ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت دلیل دیگری نداشته است.

کمالی بیان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا از اسفند ۹۸ رییس جمهوری بیشتر جلسات را به شکل مجازی برگزار می‌کند. روحانی با این کار، فرهنگ سازی می‌کند و می‌خواهد به مردم یادآوری کند که خطر کرونا جدی است و در هر سطحی باید مواظب بود.  

وی با تاکید بر اینکه برخی با نگاه سیاسی، جریانی و انتخاباتی به دنبال مطرح کردن خود هستند، افزود: با توجه به پروپاگاندای رسانه‌ای و حواشی ایجاد شده، شاید رقبا و افراد ذکر شده با نگاه انتخاباتی اقدام به حاشیه‌سازی برای لغو نشست سران سه قوه کرده‌اند، ولی مردم هوشیار هستند.

این فعال اصلاح طلب افزود: ستاد ملی کرونا به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری درباره مقابله با کرونا با توجه به شرایط موجود به مجلس توصیه کرده است که باید مدتی تعطیل شود ولی منتقدان دولت با نگاه جناحی، آنرا وزارت بهداشت دولت می‌دانند و تصمیماتش را به همین دلیل به چالش می‌کشند.




وبگردی