آفتاب

بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران



بازگشت کاروان پرسپولیس از دوحه به تهران در شرایطی انجام شد که خانواده بسیاری از بازیکنان این تیم برای استقبال سرخپوشان در فرودگاه حضور داشتند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب جواز حضور در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، امشب یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و مهدی علی نژاد معاون حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان از جمله اشخاص شاخصی بودند که برای استقبال از سرخپوشان در فرودگاه حاضر شدند.

علی پروین محمود خوردبین و حسین کلانی هم از جمله پیشکسوتان مطرحی بودند که در این مراسم استقبال حضور پیدا کردند.

علی پروین خوردبین و کلانی و سایر مسئولینی که برای استقبال از سرخپوشان در محل سی آی پی حضور داشتند با اهدای شاخه گل از سرخپوشان استقبال کردند.

حدود ۲ هزار هوادار هم مقابل درب جایگاه تشریفات فرودگاه حضور داشتند و تک تک بازیکنان و سرخپوشان را مورد تشویق قرار می‌دادند و حتی برخی از بازیکنان هنگام خروج با مشکلاتی مواجه شدند.

خانواده بیشتر بازیکنان پرسپولیس هم در این مراسم استقبال حضور داشتند.  حتی خیلی از همراهان اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای ورود با مشکلاتی مواجه بودند.

بشار رسن که در قطر مانده در یکی دو روز آتی به کشورش عراق بازگرداند و رادوشویچ که صبح امروز قطر را به مقصد کرواسی ترک کرده بود غایبان کاروان سرخ پوشان بودند.

خانواده عیسی آل کثیر هم در فرودگاه حضور پیدا کردند . او که در آستانه آخرین مسابقه سرخپوشان در این تورنمنت به خاطر شادی گلش در بازی با پاختاکور محروم شده بود، برادر زاده‌اش را نشان داد و رو به حاضران گفت که این کودک است که آسیا را به هم ریخته و او را هنگام مصاحبه هم در کنار خود نگه داشت.




وبگردی