آفتاب

رییس جمهوری درگذشت آیت‌الله ممدوحی را تسلیت گفت



رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله شیخ «حسن ممدوحی» عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری: متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به مناسبت درگذشت آیت الله شیخ حسن ممدوحی به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم ربانی و مدرس حوزه‌ علمیه آیت ‌الله ممدوحی موجب ثأثر و تألم خاطر شد.

وی در طول عمر پربرکت خود در عرصه تبیین و ترویج معارف اسلامی و آشنایی مردم به‌ ویژه جوانان با مبانی اسلام، کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌ های علمیه، مردم شریف کرمانشاه، شاگردان و بیت مکّرم آن عالم وارسته تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

آیت الله شیخ حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سه شنبه شب دعوت حق را لبیک گفت؛ آن مرحوم نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بود که در چند سال اخیر مبتلا به سرطان شده بود. پیکر آن مرحوم امروز - پنجشنبه-  با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی، از مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) تشییع و در جوار کریمه اهل بیت(س) در حرم مطهر به خاک سپرده می شود.




وبگردی