آفتاب

بهترین اسلحه های پابجی موبایل + نحوه خرید و دریافت اسلحه ها



در بازی پابجی موبایل شما می توانید تنوع سلاحی بسیار زیادی را مشاهده کنید، به همین دلیل اکثر بازیکنان معمولاً بین اینکه کدام سلاح را انتخاب کنند و یا اینکه کدام سلاح برای چه نبردهایی مناسب است دچار مشکل خواهند شد، من در این مطلب قصد دارم که اطلاعات کاملی را در رابطه با بهترین سلاح های بازی پابجی موبایل که تا به امروز در این بازی در اختیار کاربران قرار گرفته و هم اکنون در دسترس می باشند اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهم.

بهترین تفنگ های پابجی


در بازی پابجی موبایل شما می توانید تنوع سلاحی بسیار زیادی را مشاهده کنید، به همین دلیل اکثر بازیکنان معمولاً بین اینکه کدام سلاح را انتخاب کنند و یا اینکه کدام سلاح برای چه نبردهایی مناسب است دچار مشکل خواهند شد، من در این مطلب قصد دارم که اطلاعات کاملی را در رابطه با بهترین سلاح های بازی پابجی موبایل که تا به امروز در این بازی در اختیار کاربران قرار گرفته و هم اکنون در دسترس می باشند اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهم.
پیش از اینکه به سراغ معرفی بهترین اسلحه ها در بازی پابجی موبایل بروم باید این نکته را خاطر نشان کنم که این که شما از بهترین اسلحه در یک موقعیت و مکان درست استفاده کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما نکته مهمتر این است که بدانید چگونه آن اسلحه را کنترل کنید، بنابراین سعی کنید که در حالات تمرینی و آزمایشی از تمامی اسلحه هایی که در زیر معرفی خواهند شد استفاده کنید تا بتوانید در طول بازی آنها را به راحتی کنترل کنید.

اول اینکه به شما بگویم برای ارتقاء به این سلاح ها شما باید یوسی کافی داشته باشید. اگر شما یوسی کافی برای ارتقاء هر یک از سلاح هایی که در پایین ذکر شد نداشتید، می‌توانید برای خرید یوسی از فروشگاه اینترنتی موجو شاپ اقدام کنید.

اسلحه M24


 اسلحه را میتوان دومین سلاح تک تیرانداز قدرتمند در بازی پابجی موبایل به شمار آورد و لازم به ذکر است با توجه به قدرت بسیار بالایی دارد از اسلحهAWM  بسیار محبوب تر و پرطرفدار تر می باشد، شما می توانید این سلاح را در مناطق مختلفی پیدا کنید.

لازم به ذکر است که بهتر است از این اسلحه در نبردهای دوربرد استفاده کنید زیرا با توجه به قدرت بسیار زیاد و دقت بسیار بالایی که دارد می‌تواند به راحتی تنها با شلیک یک گلوله حریف را از پای در بیاورد.

اسلحه M249 LMG


این اسلحه دارای وزن مناسبی است و جزو اسلحه‌هایی به شمار می‌آید که بسیار سبک می‌باشند اما، در عین سبک بودن جزو قدرتمندترین سلاح ها است علی الخصوص برای نبرد های دوربرد!

 نکته مهم دیگری که در رابطه با این اسلحه وجود دارد این است که شما می توانید از مهمات بسیار خوب و تعداد ۱۰۰ گلوله در هر بار استفاده از این اسلحه برخوردار شوید، بنابراین این اسلحه نیز می تواند در رقابت های دوربرد برای شما بهترین انتخاب ها باشد.


اسلحه AKM


همانطور که می دانید سلاح‌های AR از قدرت و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند، یکی از بهترین سلاح های این کلاس اسلحه AKM می باشد که با توجه به اینکه دقت بسیار بالایی دارد می تواند خسارات بسیار زیادی از خود برجای بگذارد، ضمن اینکه سرعت بسیار بالایی نیز دارد به همین دلیل به شما توصیه می کنم از این اسلحه برای رقابت‌های برد نزدیک استفاده کنید.

نکته مهمتری که در رابطه با این اسلحه وجود دارد این است که سرعت بارگیری مجدد آن بسیار کم می باشد و شما می توانید با استفاده از تجهیزاتی که برای این اسلحه در طول بازی به دست می آورید سرعت بارگیری مجدد آن را نیز کاهش دهید.

اسلحه AWM


این اسلحه با توجه به قدرت بسیار بالایی که دارد تنها با شلیک یک گلوله حریف را از پای در خواهد آورد و به راحتی می تواند کلاه ایمنی سطح 3 راه سوراخ کند. ضمن این که در هنگام شلیک بیشترین آسیب و خسارت را وارد خواهد کرد، این اسلحه نیز می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تمامی رقابت های دوربرد باشد.

اسلحه Groza


 این اسلحه نیز جزو سلاح های AR بوده و اکثر بازیکنان بازی پابجی موبایل در پی بدست آوردن آن هستند زیرا علاوه بر اینکه می‌تواند خسارت بسیار زیادی از خود برجای بگذارد یکی از بهترین ها و پایدار ترین اسلحه ها در بازی پابجی موبایل است.

 تمامی بازیکنان بازی پابجی موبایل علی الخصوص بازیکنان حرفه‌ای در پی بدست آوردن آن هستند، من به شما توصیه می کنم پس از اینکه این اسلحه را پیدا کردید برای اینکه دقت او افزایش پیدا کند از یک اسکوپ بر روی این اسلحه استفاده کنید سپس مشاهده خواهید کرد که این اسلحه دارای چه قدرت و دقت فوق العاده ای می باشد.


اسلحه M416


من به شما توصیه می کنم که از این اسلحه برای نبرد های برد نزدیک و متوسط استفاده کنید زیرا از آنجایی که می تواند خسارات بسیار زیادی از خود برجای بگذارد دارای سرعت بسیار بالایی نیز می باشد و شما می توانید این اسلحه را نیز جزو بهترین ها و متعادل ترین سلاح ها در بازی پابجی موبایل به شمار آورید، اما مهمترین نکته ای که در رابطه با این اسلحه باید بدانید این است که سعی کنید از تجهیزات قدرتمندی برای این اسلحه استفاده کنید و سپس مشاهده خواهید کرد که میزان خطای این سلاح به صفر خواهد رسید.

اسلحه های زیاد دیگری هم در بازی پابجی موبایل وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید . ما در وبلاگ موجو شاپ به معرفی تمامی اسلحه های پابجی پرداخته ایم که می توانید با ورود به سایت این مطالب رو مطالعه فرمایید.




وبگردی