آفتاب

دانلود فیلم ترسناک در وبسایت پلی استپ



انتخاب بهترین فیلم های ترسناک دنیا، کار دشواری است. وحشت، درست مثل کمدی، کاملا ذهنی و وابسته به طرز فکر و نگاه بیننده است. گاهی موضوع یا فیلمی که کسی را از ته دل می‌خنداند، ممکن است برای فرد دیگر خسته‌کننده و حتی احمقانه به نظر برسد.

امروزه دیدن فیلم های ترسناک کار بسیار جالبی شده از آنجا که 40 درصد مردم دنیا به دیدن فیلم های ترسناک علاقه زیادی دارند اما خیلی ها از دیدن فیلم های ترسناک بسیار هراس دارند و به قول معروف اعصابشون خورد میشه وقتی فیلم ترسناک میبینند و یا اصلا خواب های خیلی بد میبینند اگر شما علاقه به دانلود فیلم ترسناک دارید پیشنهاد میشود به سایت دانلود فیلم پلی استپ بروید و فیلم های ترسناک و ژانر های مختلف را به صورت قانونی تماشا کنید. ژانر وحشت، یکی از ژانرهای بهترین های دنیای سینماست. فیلم‌ و سریال های زیادی به نام فیلم ترسناک تولید می‌شوند که طرفداران بسیاری دارند و بعضی از آنها ماندگار و به‌یادماندنی می‌شوند. اما فیلم های ترسناکی در ژانر وحشت وجود دارند که خاطره صحنه‌های ترسناک‌شان از ذهن تماشاگر پاک نخواهد شد. در این مقاله که به معرفی فیلم اختصاص دارد، فهرستی از بهترین فیلم های ترسناک دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.
 انتخاب بهترین فیلم های ترسناک دنیا، کار دشواری است. وحشت، درست مثل کمدی، کاملا ذهنی و وابسته به طرز فکر و نگاه بیننده است. گاهی موضوع یا فیلمی که کسی را از ته دل می‌خنداند، ممکن است برای فرد دیگر خسته‌کننده و حتی احمقانه به نظر برسد.
درمورد فیلم های ژانر وحشت نیز، چنین قانونی وجود دارد. ممکن است صحنه‌ای وحشت‌انگیز برای یک فرد، در دیگری، هیچ ترسی ایجاد نکند. در چنین بررسی‌هایی و برای انتخاب فهرست بهترین فیلم‌های ترسناک جهان، باید حالت روحی و سلیقه‌ی افراد نیز در نظر گرفته شود.
به همین دلیل است که در تهیه‌ی فهرست بهترین فیلم های ترسناک جهان، کاملا محتاط و انتخابی عمل کرده‌ایم. به‌جای اینکه چند فیلم را به‌عنوان برترین فیلم های ترسناک معرفی کنیم، لیستی از فیلم‌های ارزشمند و دیدنی این ژانر را آماده کرده‌ایم که دربین آنها، نمونه‌ها و مثال‌های مختلفی از انواع ترس‌های ممکن در فیلم‌های سینمایی، به چشم می‌خورد. از داستان‌های قدیمی ارواح و موجودات بیگانه‌ی فضایی گرفته تا قتل‌های وحشتناک و شوک‌های غیرمنتظره. بنابراین در فهرست پیش‌رو، حتما فیلمی متناسب با سلیقه‌ی خود پیدا خواهید کرد.
 

مرده‌ شریر ۲


برخلاف نسخه اول این فیلم، «مرده‌ی شریر ۲» بیشتر بازسازی فیلم قبلی است و نتیجه یا ادامه‌ی داستان قبلی نیست. فیلم اصلی یعنی «مرده‌ شریر ۱» محصول ۱۹۸۱، درمورد تعدادی آدم بی‌گناه است که به کلبه‌‌ای جنگلی می‌روند، کتاب یک مرده را پیدا می‌کنند و بقیه‌ی ماجرا اتفاق می‌افتد، ولی در قسمت جدید، صحنه‌ها بسیار جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر ساخته شده‌اند و نسبت به فیلم اول، باورپذیرتر‌ند.

چرا به این فیلم ترسناک میگویند؟


چون نسخه‌ای بیرونی از بی‌رحمانه‌ترین، بدترین و بی‌وقفه‌ترین کابوسی است که می‌توانید ببینید. این فیلم فرصتی برای پرداختن بیشتر به جنبه‌های موهوم و دلهره‌آور داستان اول را فراهم کرده است. صحنه‌های فیلم با خلاقیتی هنرمندانه و با بهره‌گیری از استاپ‌موشن و اسلوموشن، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را از تماشای فیلمی ترسناک رقم می‌زنند.
 

بی گناهان


داستان فیلم «بی‌گناهان» محصول ۱۹۶۱، در انگلستان و اواخر قرن نوزدهم اتفاق می‌افتد، «دوشیزه گیدنز» به‌عنوان معلم سرخانه برادرزاده‌های مالک یک عمارت اربابی و دور از شهر، استخدام می‌شود. این دو کودک درابتدا معصوم به نظر می‌رسند، اما گیدنز کم‌کم به وقایعی مرموز درمورد این خانه پی می‌برد و می‌فهمد که ارواح دو عاشق مرده کودکان را تسخیر کرده‌اند.

چرا به این فیلم ترسناک میگویند؟

این فیلم براساس رمان کلاسیک «سخت‌تر شدن اوضاع» نوشته‌ی هنری جیمز ساخته شده است. فیلم بی‌گناهان در ساخت آثار دیگری مثل «قله‌ای به رنگ خون» به کارگردانی «گیرمو دل تورو» تأثیرگذار بوده است. بی‌گناهان با درون‌مایه‌ی ارواح و رفتارهای دوگانه‌ی غیرطبیعی و تهدیدآمیز، منبعی تأثیرگذار از المان‌های ترسناک است. بعد از تماشای فیلم، به‌درستی نمی‌فهمید که با روح سروکار داشتید یا اوهام یا حتی چیزی بین این دو.
 

مگس



فیلم «مگس» محصول سال ۱۹۸۶، موفقیت چشمگیری را برای «دیوید کراننبرگ» و «جف گلدبلوم» به ارمغان آورد. این فیلم نقطه‌ی اوجی در کارنامه‌ی وحشت بیولوژیک و فلسفی کارگردان است. دانشمندی به نام «ست روندل» برای توسعه‌ی فناوری دورنوردی، خارج از ساختمان اصلی محل کارش کار می‌کند. وی، توجه خبرنگاری به نام «گرینا دیویس» را جلب می‌کند. وقتی به انتهای پروژه‌اش نزدیک می‌شود و شهرت او قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد، مگسی همراه او وارد این وسیله‌ی دورنورد یا تله‌پورت می‌شود و با دی‌ان‌ای او پیوند می‌خورد و سرنوشت همه‌ی علاقه‌مندان به این فناوری جدید را برای همیشه تغییر می‌دهد.

چرا به این فیلم ترسناک میگویند؟


این فیلم نسبت به آثار قبلی و بعدی کارگردان، بسیار هوشمندانه‌تر و متفکرانه‌تر است و درواقع خلاصه یا ترکیبی فوق‌العاده از همه‌ی آنهاست. همه‌ی جنبه‌های فیلم به نتیجه‌ی طبیعی خود می‌رسند. فیلم «مگس»، تنها درمورد تبدیل مردی به مگس تبدیل نیست، بلکه تمام جنبه‌های شخصیتی، روانی و فیزیکی این حادثه را پوشش می‌دهد. عملکرد خیره‌کننده‌ی گلدبلوم و دیویس، یکی از نقاط قوت فیلم است که تأثیرگذاری آن را دوچندان می‌کند. آهنگسازی بی‌نظیر «هاوارد شور» برای این فیلم، یکی از دلایلی است که حتما باید آن را تماشا کنید هر چند لازم به ذکر اسن نباید از فیلم های ایرانی هم غافل شد منتظر دانلود سریال قورباغه در سایت پلی استپ باشید.
برو بیرون

عکاسی بیست‌وچند ساله به نام «کریس» به‌سمت دهکده‌ای در حوالی نیویورک می‌رود تا برای اولین بار با خانواده‌ی نامزدش ملاقات کند. او کمی استرس دارد، چون نگران است که خانواده‌ی سفیدپوست نامزدش، با سیاه‌پوست بودن او مشکل داشته باشند. به نظر می‌رسد که این دیدار، یک مهمانی دوستانه و معمولی باشد ولی ماجرا چیز دیگری است. چه چیزی در این روستای دورافتاده در انتظار کریس است؟

چرا به این فیلم ترسناک میگویند؟


این فیلم، با استقبال خوبی از طرف بینندگان مواجه شده است. با شوخی‌های گاه‌وبی‌گاه و لایه‌هایی از وحشتی بی‌پرده، به‌معنای واقعی کلمه، یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان است. کارگردان فیلم یعنی «جردن پیل»، توجه شما را به حقایق ترسناک و واقعی پنهان در اعماق جامعه‌ی امروزی آمریکا جلب می‌کند. آشکارسازی بزرگ او در این فیلم، بسیار ترسناک‌تر از صحنه‌های ناگهانی دلهره‌آور رایج در فیلم‌های ترسناک است.




وبگردی