آفتاب

بهترین دوربین مداربسته با قابلیت WDR



همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دوربین مداربسته بسیار متنوع شده اند و از سوی دیگر با توجه به شناختی که مردم از این سیستم های نظارتی پیدا کرده اند میزان استفاده از این دوربین های مداربسته روز به روز در حال گسترش یافتن می باشد و همانطور که می توان مشاهده کرد امروزه شاهد استفاده از این سیستم های نظارتی در محل های گوناگون اعم از محل های باز و بسته هستیم .

بهترین دوربین مداربسته با قابلیت WDR کدام است ؟

همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دوربین مداربسته بسیار متنوع شده اند و از سوی دیگر با توجه به شناختی که مردم از این سیستم های نظارتی پیدا کرده اند میزان استفاده از این دوربین های مداربسته روز به روز در حال گسترش یافتن می باشد و همانطور که می توان مشاهده کرد امروزه شاهد استفاده از این سیستم های نظارتی در محل های گوناگون اعم از محل های باز و بسته هستیم .

در بعضی از مکانهایی بسته مانند خانه های بزرگی که دارای درب و پنجره های شیشه ای قدی هستند بدلیل اینکه تفاوت نور داخل با نور محیط بیرون  زیاد می باشد دوربین مداربسته قادر به تنظیم نور در هر دو محل نمی باشد و در صورتیکه بخواهد بر روی نمای بیرونی تمرکز کند بخاطر تفاوت نوری زیادی که با محیط داخل وجود دارد باعث ایجاد تاریکی در محیط  داخل می شود و اگر هم بخواهد بر روی محیط داخلی تمرکز کند ، فضای بیرون مانند یک منبع نوری در تصویر دوربین نمایش داده می شود که بجز اینکه نمای خوبی به تصویر نمی دهد، نمی توان چشم اندازی به محیط بیرون تصویر بمنظور نظارت داشته باشیم.

برای رفع این مشکل در هنگام نصب دوربین مدار بسته شرکت های تولید کننده اقدام به استفاده از روشی تحت عنوان WDR  کردند.WDR  مخفف Wide dynamic range است که در آن برای رفع مشکل نور، کنتراست و رنگ تصویر از حالت های مختلف صحنه تصویر برداری می شود بطوریکه با استفاده از دو چیپست تصویری که در دوربین مداربسته بکار گرفته شده است و شاتر دوربین در 2 نوبت شروع به تصویر برداری از محیط می کند:

در گام اول : شاتر دوربین به سرعت از محیط پر نور تصویر برداری می کند.

در گام دوم : شاتر با سرعت پایین تر به تصویر برداری از محیط کم نور می پردازد.

  سپس با ترکیب کردن و بررسی آنها تصویری تحویل می دهد که میزان روشنایی آن در تمام قسمت تصاویر برابر است و تصویر نهایی که به کاربر تحویل میدهد دارای وضوح عالی می باشد. واحد اندازه گیری این مقیاس دسی بل  db)) می باشد هر قدر مقدار آن در خصوصیات دوربین مداربسته بالا باشد میزان عملکرد آن بهتر نیز می باشد. این قابلیت جزء قابلیت های پردازش تصویر دوربین مداربسته محسوب می شود و در دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP ) و حتی در دوربین های مداربسته AHD و آنالوگ مورد استفاده قرار می گیرد.

مسلماً دوربین مداربسته ای که دارای این قابلیت باشد نسبت به سایر دوربین های مداربسته دیگر گران می باشد  و مسلماً باید هزینه دیگری پرداخت کرد. اما یکی از مشکلات که همیشه پیش روی مشتری میباشد این است که از کدام محل معتبر می بتواند این دوربین های مداربسته را خریداری کند که علاوه بر کیفیت خوب ، دارای قیمت رقابتی و ضمانت معتبر همراه با آن به کاربر ارائه شود ؟

در پاسخ به این سؤال ما شرکت الکامپ  پیشرو در فروش دوربین مدار بسته در ایران را به شما می توانیم معرفی کنیم که دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته به شناسه صنفی 0467127323  است، که در مدت 17 سال سابقه درخشانی که داشته است توانسته 4000 پروژه موفق انجام دهد که بخشی از آنها در ارگانها و سازمانهای  بزرگ دولتی و خصوصی کشور به انجام رسیده است. این شرکت همواره سعی بر این داشته است تا رضایت جلب کند. بطوریکه کارشناسان آن معتقدند که فروش محصول پایان یک راه نیست بلکه شروع یک همکاری می باشد که بدین صورت است که مشتری بعد از مدتی نیاز به یک پشتیبانی مطمئن برای رفع مشکلات احتمالی در آینده نیاز دارد که شرکت الکامپ در این زمینه هیمشه نسبت به دیگر شرکت ها پشیشتاز بوده و بخوبی خدمات پس از فروش مناسب را به مشتریان خود ارائه کرده است.

برای همین منظور مدیر عامل شرکت الکامپ همیشه به مشتریان خود توضیه می کند که برای داشتن  یک سیستم دوربین مداربسته با همراه قیمت قیمت مناسب و پشتیبانی خوب بهتر مشتری در مرحله اول این تجهیزات نظارتی را از محلی دریافت تهیه کنند که در مرحله اول دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته باشد و در کنار آن فعالیت طولانی مدت باشد.

برند PELCOTECH


دوربین های مداربسته تحت شبکه ای که شرکت الکامپ به کاربران خود ارائه می دهد برند PELCOTECH می باشد که اصالت آمریکایی دارد و از چیپست تصویر ساخت شرکت SONY بهره می برد که استفاده از همین قطعه باعث تولید تصاویر با کیفیت فوق العاده در این برند از دوربین های مداربسته می شود و همانطور که می دانید هرچه قطعات مورد استفاده در دستگاه های الکترونیکی بالاتر باشد بهمان اندازه کیفیت کار و عمر مفید آن بالاتر می رود که دوربین های مداربسته برند PELCOTECH شامل این قضیه می شوند.

بخاطر همین کیفیتی که گفته شد شرکت الکامپ این دوربین های مداربسته را با 5 سال ضامنت معتبر و بی قید و شرط در اختیار مشتریان قرار می دهد که تا به امروز هیچ شرکتی چنین ضمانت طولانی مدتی را برای دوربین های مداربسته درنظر نگرفته است و همچنین در صورت ایجاد مشکل کاربر نگرانی از این قضیه نداشته باشد .

 

برند UNIMO


مورد بعدی دوربین های مداربسته با برند UNIMO می باشد که دارای کیفیت تصویر خوب و با قیمتی ارزانتر از از دوربین های مداربسته برند PELCOTECH عرضه می شود و برای آن دسته از مشتریانی که می خواهند دوربین مداربسته ای با کیفیت تصویر مناسب و در کنار آن باقیمتی مناسب خریداری کنند ، استفاده از دوربین های مداربیته برند UNIMO می تواند یک انتخابی عالی باشد. برای همین منظور پکیج های دوربین های مداربسته ای که از سوی شرکت الکامپ با استفاده از برند UNIMO آماده شده است، پکیج اقتصادی نامگذاری شده است.  برای همین منظور شرکت الکامپ دوربین های مداربسته این برند را با 2 سال گارانتی بی قید و شرط مورد پوشش قرار داده تا کاربران در طی این مدت در صورت ایجاد مشکل دغدغه ای نداشته باشند.

 

 با توجه به توضیحات فوق متوجه شدیم که قابلیت WDR برای مواقعی که نور قسمت های مختلف محیط نظارتی دارای سطح اختلاف زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد. بدین صورت که یک قسمت تصویر بسیار پرنور و قسمتی دیگر تاریک توسط دوربین مداربسته فیلم برداری می شود که با استفاده از فناوری WDR در دوربین های مداربسته ، این مشکل اختلاف نور ، رنگ و کنتراست برطرف شده و تصویر بدست آمده دارای سطح نوری یکنواخت با کیفیت خوب در کل تصویر قرار دارد.

شرکت الکامپ
با انجام 4000 پروژه موفق و 17 سال سابقه درخشان در زمینه واردات ، مشاوره ، فروش و نصب آماده است تا در قسمت های مختلف مربوط به سیستم دوربین های مداربسته با استفاده از کادر مجربی که در اختیار دارد شما مشتریان گرامی را همراهی کند. مشتریان گرامی می توانند با شماره گیری 02188552766 بصورت تلفنی راهنمایی های لازم را از کارشناسان شرکت دریافت کرده و یا می توانند جهت استعلام قیمت دوربین مدار بسته با مراجعه به وب سایت شرکت به نشانی Amniatcctv.com اطلاعات لازم را درباره آدرس شرکت و پکیج های فروش دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی را بدست آورند.




وبگردی