آفتاب

نامجو ‌مطلق سرمربی موقت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شد



با تصمیم مدیران باشگاه استقلال «مجید نامجومطلق» به عنوان سرمربی موقت استقلال انتخاب شد.

ایرنا: پس از پایان فینال جام حذفی‌ که با شکست سه بر ۲ استقلال مقابل تراکتور به پایان رسید باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد جهت رفع موانع گذشته و بازگشت استراماچونی با انجام مذاکرات رسمی و ارسال دعوت نامه برای ایشان طبق قرارداد قبلی، انجام خواهد شد تا جلوی خسارت‌های مالی هم به باشگاه استقلال گرفته شود.

بیانیه باشگاه استقلال به منزله این بود که فرهاد مجیدی دیگر بر رو نیمکت آبی‌پوشان حضور نخواهد داشت و این تیم باید با مربی دیگری در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

فرهاد مجیدی که نیز از اتفاقات پیش از بازی با تراکتور ناراحت بود قصد همکاری با مدیریت فعلی آبی‌پوشان را نداشت.

باشگاه استقلال که به دنبال بازگشت استراماچونی به ایران است ظرف روزهای گذشته تلاش‌های زیادی انجام داد تا مربی موقتی در آسیا هدایت آبی‌پوشان را بر عهده بگیرد.

آنها مذاکراتی را با مربیان همچون محمود فکری که در نساجی مازندران نتایج خوبی گرفته بود داشتند اما در نهایت تصمیم مدیران استقلال حضور مجید نامجو ‌مطلق بود.

آنها بر این باور هستند نامجو ‌مطلق که به عنوان دستیار اول فرهاد مجیدی در استقلال حضور داشت شناخت کاملی از این تیم دارد و می‌تواند در مقطع فعلی موثرتر واقع شود.

قرار است تمرینات استقلال با حضور نامجومطلق از فردا برگزار شود تا آبی‌پوشان برای شرکت در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.

همچنین بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه‌بان‌های استقلال در این تیم ادامه فعالیت خواهد داد.




وبگردی