آفتاب

نصب و تعمیرات انواع کرکره برقی و جک برقی درب اتوماتیک پارکینگی در تهران و کرج



استفاده از کرکره برقی روز به روز در حال افزایش است . شاید در گذشته های نه چندان دور معدود مغازه ای کرکره برقی داشت . ولی در حال حاضر اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده می کنند .

استفاده از انواع سیستمهای حفاظتی و امنیتی، تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و اتوماسیون شامل جک درب پارکینگی ، کرکره برقی ، دوربین مداربسته ، درب شیشه ای سکوریت ، دزدگیر آپارتمان و اماکن لازمه هر ساختمان و مراکز تجاری میباشد .

استفاده از کرکره برقی روز به روز در حال افزایش است . شاید در گذشته های نه چندان دور معدود مغازه ای کرکره برقی داشت . ولی در حال حاضر اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده می کنند . علاوه بر این کرکره برقی در بخش خانگی هم برای درب پاکینگ کاربرد دارد . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی است . ماشین آلات ساخت کرکره برقی اکثرا از کشورهای آلمان و ترکیه وارد می شود .


 
در کرکره اتوماتیک ، موتور ساید اصولاً در مکان‌هایی با عرض و طول بالا و با تردد زیاد مانند سوله‌ها، فروشگاه‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موتور در بیرون از دهنه نصب گردیده و نمای آن قابل‌مشاهده می‌باشد و در ۲ نوع با باتری و بدون باتری عرضه می‌گردد. در زمانی که برق از مدار خارج شود از زنجیری که درون موتور ساید وجود دارد جهت بالا و پایین رفتن کرکره استفاده می‌شود. اصولاً این محصول در فروشگاه‌ها، پارکینگ منازل مسکونی، ورودی مترو و تمامی مکان‌هایی که از لحاظ ایمنی مهم باشند، از کرکره پارکینگی استفاده می‌گردد، امروزه مصرف اتوماتیک در بالکن‌های طبقات اول امری ضروری برای جلوگیری از سرقت اموال می‌باشد و می‌تواند مانع خوبی جهت جلوگیری از ورود سارقین به داخل واحد باشد.

برای محاسبه قیمت نهایی کرکره اتوماتیک باید به نکاتی توجه نمایید. از جمله می‌توان به نوع کرکره اتوماتیک اشاره کرد، انتخاب کرکره پلی کربنات هزینه بیشتری را برای شما خواهد داشت. شما می‌تواند برای کرکره اتوماتیک طرح‌های گوناگونی داشته باشید. ایجاد آرم و یا طرح چوب نیز ظاهر زیبا و شکیلی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. نوع موتور کرکره اتوماتیک، ابعاد کرکره اتوماتیک و بسیاری دیگر از نکات را در زمان محاسبه قیمت کرکره اتوماتیک باید مد نظر داشت، البته هزینه تحمیل‌شده بر پروژه‌هایی که در شهرستان‌ها و یا خارج از شهر تهران قرار دارند را نیز باید بر قیمت کرکره اتوماتیک در نظر گرفت.

 

جک پارکینگی برقی همان طور که از نامش پیداست با به کار گیری از انرژی الکتریکی برای باز و بسته کردن درب استفاده می شود. این روزها درب هایی که به کمک جک های برقی باز و بسته می شوند جای درب های معمولی را گرفته اند و نه فقط در ساختمان های مسکونی، بلکه در ادارات و ساختمان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از جک های برقی باز و بسته کردن درب پارکینگ را بسیار آسان کرده است و برای این کار به صرف زمان کمتری نیاز است. در واقع در صورت استفاده از جک های پارکینگی می توان بدون پیاده شدن از ماشین درب را به کمک فشردن دکمه ای باز و بسته کرد. این جک های هم برای درب های تک لنگه و هم برای درب های دو لنگه مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی جک های پارکینگی دو بازو دارند که روی درب ها نصب می شوند. یک چراغ هشدار دارند که در قسمتی از درب نصب می شود که در معرض دید باشد. هنگام باز و بسته شدن درب این چراغ روشن خواهد شد. برای حفظ امنیت، در روی درب ها چشمی نصب می شود. عملکرد چشمی به این صورت است که اگر هنگام بسته شدن درب جسم و یا خودرو از مقابل آن چشمی عبور کند درب خود به خود دوباره باز می شود و از برخورد جلوگیری خواهد شد. جک های مذکور دارای ریموت برای کنترل و باز و بسته کردن درب های پارکینگ هستند. زاویه باز شدن درب ها و همچنین سرعت باز و بسته شدن و دیگر عوامل نیاز به تنظیمات دارد که مرکز کنترل جک های برقی، این وظیفه را بر عهده دارد.

انواع جک برقی درب پارکینگ


از انواع مختلف جک های پارکینگی می توان به جک برقی هیدرولیکی و جک برقی الکترومکانیکی اشاره نمود. کارکرد جک برقی هیدرولیکی با فشار هوا و روغن است. این جک ها نسبت به انواع الکترومکانیکی قوی تر هستند و سرعت بالا تری دارند و می توان از آن ها برای درب های سنگین استفاده کرد. علاوه بر این ها چون طول عمر بیشتری هم نسبت به جک های الکترومکانیکی دارند قیمت شان هم گران تر است. یک مزیت دیگر جک های هیدرولیکی نسبت به انواع الکترومکانیکی هزینه نگهداری و تعمیرات کم تر است. البته جک های الکترومکانیکی هم مزایای خاص خود را دارند و مجموعه ای از عوامل است که هنگام انتخاب آن ها باید مورد توجه قرار بگیرد. جک های هیدرولیکی و الکترومکانیکی هم کدام طرفداران و کاربران خاص خود را دارند. جک برقی الکترومکانیکی برای مکان هایی که رفت و آمد در آن ها کم است مثل ساختمان های مسکونی بسیار مناسب بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای درب های سبک هم از این نوع جک های برقی استفاده می شود. نیروی مکانیکی و چرخ دنده اساس کار این نوع جک برقی است.

 
مجموعه ایمن صنعت با سال ها دانش و تجربه آماده ارائه خدمات تولید، راه اندازی و نصب کرکره برقی اتوماتیک در تهران و کرج به شما عزیزان می باشد. علاوه بر این خدمات در زمینه نصب دزدگیر اماکن، نصب راه بند، نصب دوربین مداربسته، نصب جک درب، نصب درب ریلی نیز خدمات شایانی را ارائه می دهد کافیست با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

 

بسیاری از افراد خواهان نصب کرکره اتوماتیک برای مکان‌های مدنظر خود می‌باشند. باید دقت نمایند که نصب و اجرای کرکره اتوماتیک نیازمند انجام محاسباتی برای اندازه‌گیری محل مورد نظر می‌باشد. در روش محاسبه کرکره اتوماتیک برای تیغه‌های آن باید طول در ارتفاع ضرب شده و ابعاد و اندازه کار مشخص گردد. و در مراحل بعدی آماده‌سازی و مشخص کردن محل نصب متعلقات کرکره اتوماتیک باید مشخص شود و موتور کرکره اتوماتیک روش محاسبه کرکره اتوماتیک براساس قیمت مناسب با متراژ کرکره، متعلقات و موتور مورد استفاده برای نصب کرکره اتوماتیک می‌باشد. به همین دلیل اندازه‌گیری و نصب کرکره اتوماتیک نیازمند تخصص بسیار بالایی می‌باشد. ایمن صنعت با داشتن تکنسین‌های متخصص در زمینه نصب و اجرای کرکره اتوماتیک در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

چه عواملی در قیمت کرکره برقی تاثیر دارد؟


با توجه به نوع تیغه، عرض و ارتفاع مکان مورد نظر شما تعیین می شود. به علاوه فاکتورهایی مانند نوع موتور کرکره ، تعداد ریموت و لوازم جانبی در قیمت تاثیر دارند. همچنین جنس تیغه و کرکره برقی انتخاب شده نیز بر قیمت تاثیر می گذارد.

آیا محل نصب در هزینه کرکره برقی تاثیر دارد؟

خیر، محل نصب کرکره برقی و موقعیت مکانی آن هیچ گونه تاثیری بر روی قیمت ندارد.

کرکره برقی آلومینیومی با کرکره برقی فولادی چه تفاوتی در قیمت دارد؟

به طور کلی تیغه های فولادی گران تر از تیغه های آلومینیومی هستند. بنابراین کرکره برقی فولادی قیمت بالاتری از کرکره برقی آلومینیومی دارند.

آیا برای بازدید از مکان نصب هزینه ای باید پرداخت شود؟

خیر برای بازدید اولیه و مشخص شدن محل نصب هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و تنها مشاوره ای برای چگونگی نصب و برآورد هزینه ها داده می شود.

ارزان ترین نوع کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی آلومینیومی نسبت به بقیه انواع کرکره برقی، قیمت کمتری دارد.

تیغه امنیتی چیست؟

تیغه ای که در برابر ضربه، فشار، آتش سوزی و برش ایمن تر باشد را تیغه امنیتی می نامند و تیغه پلی کربنات دارای امنیت بالاتری نسبت به سایرین است.

دلیل صدای ناهنجار کرکره برقی چیست؟


صدای ناهنجار تیغه های کرکره برقی از موضوعاتی است که هر نصابی با آن مواجه می شود و این موضوع می تواند نارضایتی مشتری را در پی داشته باشد نباید فراموش کرد فردی که درب اتوماتیک سفارش می دهد قطعا برای آسایش خود عمل کرده است بنابراین هرکسی انتظار دارد یک درب اتوماتیک رول آپ بی صدا داشته باشد.

از کارکرد موتور کرکره برقی به‌ صورت مکرر و بیش از سه بار بدون وقفه خودداری کنید، چون این کار موجب فعال شدن مکانیزم حرارتی موتور و افزایش دمای موتور می‌شود. در حالتی که باز و بسته شدن کرکره به‌ صورت ناتمام چندین بار به‌صورت متوالی انجام شود موجب به هم خوردن زمان مدار ریسیور می‌شود که در این حالت باید، سرویس و تنظیم مجدد ریموت و ریسیور را انجام داد.

ریموت کنترل کرکره برقی را نباید در زیر تابش آفتاب، ضربه، شرایط متنوع جوی و... قرارداد. شستشوی کرکره برقی باید به‌گونه‌ای انجام شود که از ورود آب به داخل موتور و رسیور جلوگیری شود. نباید وزن اضافی به کرکره وارد کرد. از هل دادن، آویزان شدن، واردکردن فشار و ضربه، به کرکره خودداری کنید. در مسیر حرکت رول کرکره و داخل ریل نباید مانعی وجود داشته باشد. در صورت قطع برق از سیستم خلاص کن استفاده شود، دستگیره خلاص کن دور از دسترس افراد متفرقه قرار بگیرد. ریل و لاستیک تیغه انتهایی کرکره برقی تمیز و عاری از هرگونه زباله و گردوخاک باشد تا مانع بسته شدن کامل درب نشود. کرکره برقی‌هایی که نیاز به روغن‌کاری دارند باید سالی یک یا دو بار گریس کاری شوند. کرکره‌های بلبرینگی نیازی به روغن‌کاری و گریس ندارند.




وبگردی