آفتاب

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

مردم در قرارداد ویلموتس سرخورده شدند



به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری آفتاب نصراله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به قرارداد سرمربی سابق ایران بیان کرد: این قرارداد در بهترین حالت برای ملت ایران یک سرخوردگی ایجاد کرد.

پژمانفر با اشاره به مسئولیت مسببان این قرارداد تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال، مسئول مستقیم این قرارداد هستند.

رئیس کمیسیون اصل نود درباره نحوه انتخاب ویلموتس افزود: با توجه به گزارش دستگاه های مختلف بحث انتخاب ویلموتس بدون طی کردن مسیر در کمیته فنی پیش رفته و هیأت رئیسه هم 8 روز بعد از انعقاد قرارداد مفاد قرارداد ویلموتس را تائید کرده است.

وی درباره واکنش دستگاه های مختلف ذیربط گفت: نحوه بستن این قرارداد نگرانی هایی را در دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی به وجود آورده و آنها هر کدام به نحوی با نگاه خاص خود به تحلیل این قرارداد می پردازند.

قرارداد سرمربی سابق  بلژیکی تیم ملی ایران بدون دستاورد خاصی از این مربی در حدود 167 میلیارد تومان برای فدراسیون آب خورد که رقم منعقد شده با ارزش این مربی در جهان تفاوت های فراوانی دارد.

پیشتر نمایندگان مجلس از وجود تبانی در بستن قرارداد سر مربی سابق فوتبال سخن به میان آورده و خواستار رسیدگی به این پرونده شدند.

مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از مسئولیت خود در انعقاد این قرارداد شانه خالی کرده که انتقاد مردم و اهالی فوتبال را به همراه داشت.

تاج چند روز پیش با یک ادبیات طلبکارانه و فرار رو به جلو درباره محکومیت ایران جهت پرداخت پول به ویلموتس اعلام کرد: "در این کشور چقدر تصمیمات بد گرفته شده که مضراتش خیلی بیشتر از این بوده. آیا رفته‌اند آن وزیر و وکیل را بگیرند و بگویند خسارتش را باید خودت بدهی؟ چقدر ارز ۴۲۰۰ تومانی رفته و هیچی هم برنگشته."





وبگردی