آفتاب

رئیس جمهور محترم طرح های یادگاری گازی بزرگ شما به مردم کپسول بدست بلوچستان نمی رسد



به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری آفتاب حسن روحانی رئیس جمهور ایران درباره طرح های گازی دولت بیان کرد: "در گاز کاملا خودکفا شدیم و گاز یادگار بزرگی است که برای دولت آینده گذاشتیم."

روحانی درباره افزایش تولید گاز در مراسم افتتاح چند طرح وزارت نفت در هفته دولت گفت: دولت توانست میزان تولید گاز را از ۶۰۰ میلیون متر مکهب به یک میلیارد متر مکعب در روز برساند.

وی همچنین از ظرفیت صادراتی ایران به کشور های مختلف خبر داد و گفت: "امروز  دولت گاز را به کشورهای همسایه غربی خود مثل ترکیه و عراق صادر می‌کند و همچنین می تواند هم اکنون گاز را به کشورهای شرقی نیز صادر کند."

این در حالی است که بخش هایی از ایران گاز شهری ندارند و مردم مظلوم سیستان و بلوچستان ساعت ها در سرما و گرما برای دریافت سیلندر گاز در صف های طولانی می ایستند.

عدم گاز رسانی فقط به این ناحیه از کشور بسنده نمی شود حتی در مناطقی از حومه پایتخت نیز مردم با نبود گاز دست و پنجه نرم می کنند و خواستار رفع مشکلات خود هستند.

یکی از وعده های رئیس دولت تدبیر و امید در استان سیستان و بلوچستان جهت رای آوردن در انتخابات ریاست جمهوری گازکشی شهری در آن مناطق بوده که صورت نپذیرفت.

همچنین قرار بود مشکل آب خوردن مردم خوزستان نیز حل شود که نه تنها بر طرف نشد بلکه با یک بارندگی ساده در اهواز فاضلاب به خانه ها و خیابان های شهر ورود پیدا کرده و زندگی را برای مردم سخت می کند.

در هفت سال گذشته دولت با گره زدن رفع همه مشکلات به برجام عملا نتوانست انتظارات مردم را برآورده کند و با شکست این توافقنامه بهتر است دولت در یک سال باقی مانده که سه تا صد روز و یک شصت و پنج روز می شود و زمان کمی هم برای رفع مشکلات مردم نیست، اقدام کند.




وبگردی