آفتاب

سه جای تفریحی که در روحیه و زندگی تان تاثیر می گذارد



این روزها با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه بودن در خانه رمقی برای انسان ها نمانده، از این رو به این فکر افتادیم تا شما را با سه جای تفریحی که در روحیه و زندگیتان تاثیر می‌گذارد آشنا کنیم و کمک به شما عزیزان کرده باشیم.

 همه ما انسان ها علاوه بر خوردن غذای مناسب، نوشیدن آب و خواب کافی نیازمند استراحت و تفریح هستیم. در واقع روحیه و انرژی از دست رفته ما با کار کردن و مشغله های روزانه زندگی با یک سفر کوتاه و مهیج می‌تواند مجدد بازگردد. این روزها با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه بودن در خانه رمقی برای انسان ها نمانده، از این رو به این فکر افتادیم تا شما را با سه جای تفریحی که در روحیه و زندگیتان تاثیر می‌گذارد آشنا کنیم و کمک به شما عزیزان کرده باشیم.

 

 

لواسان

لواسان با توجه به دارا بودن آب و هوایی مطلوب، دارای پوشش گیاهی سرسبز و انبوه به همراه درختان میوه و درختان کاج و سرو است. معماری خانه و ویلا های لواسان کمی شبیه به سازه های اروپایی می باشد. خانه ها درون یک فضای سبز بسیار بزرگ به همراه درختان زیادی ساخته می شوند که با توجه به این که جزو مناطق اعیان نشین در تهران به حساب می آید، ویلا های بسیار شیک لوکس، دوبلکس و گاهاً استخردار ساخته می شود.

 لواسان  واقع در شمال شرقی استان تهران، این روزها تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری جذاب برای آخرهفته شده است. شما عزیزان با اجاره ویلا در لواسان می توانید آخر هفته رویایی را به همراه همسفران تجربه کنید. خوش آب و هوا بودن این منطقه در کنار چشم اندازهای فوق العاده و باغ ویلا های لاکچری از مهم‌ترین علت‌های محبوبیت لواسان شده است. هر چند اجاره ویلا در این منطقه به نسبت دیگر مناطق کمی گران تر بوده اما امکانات ویژه آن موجب شده افراد زیادی برای تعطیلات آخر هفته خود این منطقه را انتخاب کنند.
 

 

فشم

یکی دیگر از پرطرفدارترین مناطق اطراف تهران روستای زیبای فشم می باشد که در شمال شرق استان تهران قرار گرفته است.  فشم دارای آب و هوای بسیار خنک و زمستان‌های پربرف ای می باشد که علاقه مندان به ورزش های زمستانی هر ساله به این منطقه زیبا سفر می‌کنند. خوش آب و هوا بودن این منطقه موجب شده تا یکی از مقاصد گردشگری جذاب در روزهای گرم تابستان به شمار رود. از طرفی فاصله کم فشم از تهران باعث شده انتخاب مناسبی برای سفر های یک یا دو روزه باشد. سرتاسر فشم دارای دیدنی ها و چشم اندازهای فوق‌العاده‌ای از طبیعت و درختان سرسبز است که در کنار هوای پاک و تمیز و به دور از آلودگی در دل تهران می درخشد.

آبشار لاوان


 آبشار لاوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری این منطقه به شمار می‌رود که در فاصله ۱۲ کیلومتری از شرق فشم قرار گرفته است. آبشار لاوان در دره ای به همین نام واقع شده  که تماشای آن می تواند هر کسی را به وجد آورد. در اطراف این آبشار استراحتگاه هایی در کنار باغ های زیبا و نوشیدن آب معدنی طبیعی وجود دارد که به شدت پیشنهاد می شود. اگر در مورد بهترین زمان سفر به فشم بپرسید می گویم هر ۴ فصل دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. در فصل زمستان می توانید از ورزش های زمستانی در این منطقه لذت ببرید ایا در فصل تابستان و بهار می توانید از چشم انداز ها و طبیعت بکر این منطقه بهره ببرید. در سفر به فشم دوربین عکاسی خود را به همراه داشته باشید تا تصاویری همانند کارت‌پستال از دل طبیعت برای خود درست کنید.
این منطقه نیز همانند دیگر مناطق ییلاقی دارد را به تهران دارای ویلا باغ های بسیار زیبا و فول امکانات می باشد. وب سایت لوکس ویلا مرجع تخصصی در مورد اجاره انواع ویلاها در تمامی شهرهای ایران است که برای اجاره ویلا در فشم می‌توانید از متخصصین و کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید. تمامی ویلاها با اطلاعات دقیق و قیمت های بسیار مناسب در وب سایت قرار دارد که از همین حالا می توانید برای آخر هفته خود گزینه مورد نظر را رزرو کنید.

 
 

شمشک


 از دیگر ییلاق ها و روستاهای خوش آب و هوا در نزدیکی شهر تهران شمشک می باشد. منطقه زیبای شمشک دارای دیدنی های بسیاری است که می توانید ساعات خوشی را با خانواده و دوستانتان تجربه کنید. یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری در این منطقه وجود پیست اسکی شمشک که دارای تله کابین و تله سیژ می باشد، به شمار می رود. پیست اسکی شمشک در ۵۵ کیلومتری شمال شرقی تهران قرار گرفته که در سال ۱۳۳۷ به بهره برداری رسیده است. پیست اسکی شمشک یکی از قدیمی ترین پیست های اسکی ایران و دومین پیست اسکی بین المللی ایران بعد از پیست دیزین محسوب می گردد.

اقامت در ویلا های لوکس شمشک


 شما عزیزان با اجاره ویلا در شمشک می‌توانید تعطیلات آخر هفته خود را تبدیل به یکی از بهترین تجربه های سفرتان کنید. ویلا های بسیار شیک و تمیز در دل باغ های میوه و لذت بردن از آب و هوای پاک و به دور از دود ماشین ها قطعاً برای مردم پایتخت نشین بسیار جذاب می باشد. قدم زدن با پیاده روی در این روستای بسیار زیبا خستگی یک هفته کار و تلاش را از تن شما بیرون می کند و با تماشای طبیعت و چشم اندازهای فوق العاده می‌توانید روحیه مثبت و با انرژی داشته باشید.
برای داشتن یک زندگی شاد و سالم و با کیفیت علاوه بر کار و تلاش می‌بایست روحیه خود را با سفرهای کوتاه و لذتبخش تقویت کنید. در این مقاله  شما را با سه جای تفریحی که در روحیه و زندگیتان تاثیر می‌گذارد آشنا کردیم، حال شما هستید که نسبت به سلیقه خود و همسفران تان یکی از این مقاصد را برای تعطیلات آخر هفته خود انتخاب می کنید.  وب سایت لوکس ویلا با بیش از چندین سال سابقه کار در زمینه اجاره ویلا در سراسر ایران، ویلاها و سوئیت های بسیار زیبایی با امکانات درجه یک و قیمت های مناسب دارد که با مراجعه به آن می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.




وبگردی